středa 5. prosince 2012

Fialkové líčení s Inglot stínem z Ladyboxu

Asi by moc nemělo smysl dávat příspěvek čistě o Ladyboxu, ale napadlo mě dát fotku mého dnešního líčení.


Matné stíny moc často nepoužívám, pár jich sice vlastním, ale vytáhnu je tak 3x za rok. Dnes ovšem díky fialovému matnému stínu od Inglotu 325 byl ten den :D Zkombinovala jsem ho s černými stíny od Calvina Kleina 111 Night dust a Coastal Scents Mystic Lilac.


Jinak balení Ladyboxu v hadrovém pytíku mě moc nezaujalo :( Netuším, na co ho využiji. Ale obsah mě vážně potěšil. Nejvíc asi Dermalogica daily microfoliant, Biobalzámek granátové jablko od Saloosu a určitě i ten stín Inglot a vlastně i to tělové máslo NevO Milk and Honey, neboť voní vážně příjemně. 


A poprvé v životě jsem se odhodlala zkusit ten odstraňovač kůžičky a musím říct, že je to super věcička, kterou bych normálně dál obcházela. Zkusila jsem ho na sobě i na manželovi a jemu se to zalíbilo také. Jééé to je mnohem rychlejší a lepší, než nůžkami :D to si asi nechám... Jsme jenom my sto let za opicema, že jsme to neznali?

2 komentáře:

Děkuji za Vaše komentáře!