pondělí 17. prosince 2012

Tip na nákup časopisu a můj první Senzabox

Pokud někdo rád nakupujete v H&M nebo tam máte vyhlídnutý nějaký dárek k Vánocům  nechcete čekat na slevy, určitě doporučuji si koupit časopis Glanc. Za 29,- v něm najdete i slevovou kartičku na 125,- při nákupu nad 300,-.

A teď k tomu Senzaboxu. Musím říct, že jsem ráda, že jsem doteď vydržela a nekoupila ho a zkusila až tento vánoční, podle mě se docela povedl. Tedy až na ten mrkvoidní makeup :(  a ta hnusná papírová řezanka jako výplň mě taktéž nenadchla. Největší radost mám z vůně, rtěnky a taštičky, ale musím říct že i ten kartáček se zubními pastami není špatný, to využije snad každý.


Ale nechápu, proč nám co jsme zaškrtli, že máme světlou pleť, cpou mrkvoidní makeup. Ať si klidně do většiny krabiček ten makeup dají, ale nám bledulkám by místo toho mohli dát něco jiného, pokud není reálné sehnat více odstínů makeupů. Já tedy makeup pošlu dál (ještě že jsou ty Vánoce), ale kdyby se mi to stalo víckrát za sebou, tak asi už bych si SB neobjednala. Ono to stejně pořád je takové vyhazování peněz za kosmetické překvapení a testování neznamých produktů :)

6 komentářů:

  1. supr napad :) taky mam nejradeji vouchery :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/

    OdpovědětVymazat
  2. no na karticce je napsano, ze plati do 24.12. ale ja ji zvladla vyuzit jiz dnes, takze no problem :D suknicka me stala misto 300,- jen 175,-

    OdpovědětVymazat
  3. ta kosmetická taštička je boží <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je moc pekna, ale nejvice se asi stejne libila kamaradcine kocicce, ktera mi ji neustale okusovala :D

      Vymazat
  4. Ahoj, rada by som ťa pozvala na moju giveaway:
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře!