pondělí 18. února 2013

Slepičí wishlist pro letošek

Momentálně přemýšlím o změně zaměstnání, v práci je to čím dál horší a nechce se mi být jako většina a nechat si s...t na hlavu. Ale v mezičase si zlepšuji náladu přemýšlením také o tom, co že bych si to letos chtěla pořídit. 

1. Černé minorky sehnala jsem od kamaráda páreček, tak s těmi to bude snadné, sama si je namnožím a snad pak seženu nepříbuzného kohouta, už ho mám domluveného. Sice bych víc chtěla modré, ale i černé jsou krásné. Patří mezi středomořská plemena lehkého typu, snáší bílá vejce o hmotnosti 65-75 g, snáška se uvádí 170-190 vajec za rok. Jen jsou to mrchy létavé, tak budou muset být ve voliéře.

www.chovprochazka.estranky.cz



2. Andaluska, no ale u nás se nechová, tak uvidíme zda ji seženu :) Zase ovšem jedině voliéra.

www.chovprochazka.estranky.cz
3. Maranska bílá a stříbrokrká, když už mám ty černé a modré maransky, tak bych ráda i další barvy, jsou to vážně moc hodné slepičky. Jen opět u nás se moc nechovají :(

www.gabbardhatchingeggs.com

www.chuckeychickens.com

7 komentářů:

  1. toto ma fakt pobavilo :DDDDDD slepačí wishlist ;´DDD


    je u mňa GiveAway alias pozvánka ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mě ten nadpis pobavil:-D A pěkný wishlist pravda...

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Goldie, jak jsi dopadla se slepičkami. Sehnala jsi?
    Přeji hodně úspěchů v tvorbě vajíček.
    IVA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. cast uz ano, ale je to tedy boj a spousta penez :( musim pomalu a postupne, sezona zacina a manzel uz je nervozni z novych kousku ted :D

      Vymazat
  4. Ahoj, máš moc hezký blog! Chceš se navzájem odebírat ? Pokud ano dej vedět do komentářů na blogu :) Oplatím hned nazpět :)

    Můj blog zde http://lucieglam.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře!