sobota 26. ledna 2013

Mé nové výrobky v boji s akné

Mezi mé poslední nákupy patří tyto tři kousky z ebay a nechápu, jak jsem bez nich mohla doteď žít :D

 

Tento velký kartáček je pro mě hlavně k použití třeba na tvářích a na čele, pěkně promasíruje, protože výstupky jsou hodně zaoblené a je šetrný k pleti. Je potřeba se trošku snažit, aby mi nevyklouzl, když mám ruce kluzké od čisticího gelu na obličej. Cena 2-2,5 GBP.


Nejvíce jsem si oblíbila asi maličký "kartáček" je vážně super na odstranění ucpaných pórů v okolí nosu. Cena 1,5 GBP.


A k poslední fotce, na které je "blackhead blemish extractor", budou nejlepší názorná, ale trochu nechutná videa z youtube... Nicméně věcička je to moc užitečná a práce s ní snadná. Cena 1 GBP.



8 komentářů:

  1. uf zaujímavé druhé video som ani nespustila ;D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to hnus, ja nechapu, jak je mozne, ze ma ten oblicej takovy zaneradeny, ale zase ukazka je to pekne nazorna :)

      Vymazat
  2. tak o tom som v zivote nepocula! wow!

    Inak ak ta trapia suche nohy alebo paty tip tu:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/02/krasne-nohy-s-allga-san.html

    OdpovědětVymazat
  3. No já úplně nechápu, o co je to lepší než ruce, taky to na tu kůži tlačí a poškozuje ji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. musim rict, ze na cerne tecky je to pro me nenahraditelne, staci minimalni tlak a cerveny flek do druheho dne zmizi, coz bych rukama nedokazala. ale treba na cele mi i s extractorem flek zustane :(

      Vymazat
  4. Ten extractor mám taky a nemůžu si ho vynachválit!! :)

    Chtěla bych tebe a tvé čtenáře pozvat k sobě na blog, kde právě probíhá giveaway na tém back to school :) Budu ráda, když se zúčastníte! :)

    http://tereziiestaysalive.blogspot.cz/2013/08/ready-for-school.html

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělé vychytávky, po těch se schválně mrknu, díky za tip :-)
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře!