středa 7. listopadu 2012

Tip na nákup časopisu

V dnešním čísle časopisu Žena a život je i houbička na odličování a druhý časopis s opravdu pěknými a netradičními recepty... Celkem 30,-


Uvnitř je stránka s reklamou na šampony Fructis a můžete si přivonět k tomu grepovému a já si ho snad i koupím, jak krásně voní.

9 komentářů:

  1. áno ten šampón krásne vonia ;)
    dík za tip ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Já už jsem si dlouho žádný časopis nekoupila..mám pocit, že už se nic noveho nedovím..:D ale občas bych si i početla, tak možná zauvažuji nad touto variantou, když ta cen není tak závratná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no nic moc noveho tam neni, ale ty recepty za tech 30kc by staly i samy o sobe, jsou vazne originalni

      Vymazat
  3. Díky za tip. Chtěla jsem se zeptat: dorazila opuncie???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dorazila dekuji moc, mam rozepsany email a ne a ne ho dosmolit a odeslat :D o vikendu se uz snad dokopu

      Vymazat
  4. Teda tak časopis Chuťovka vůbec neznám

    OdpovědětVymazat
  5. žena a život je pro mě nejlepší časopis :) kupuju si ho parvidelně :) máš hezký design blogu :) jsem tvojí novou čtenářkou a ráda bych tě pozvala k sobě na GA :) budu moc ráda když i ty budeš mojí čtenářkou :) onlygirlnn.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak sleduji a dekuji za pochvalu, moc to tu uz nevylepsim, protoze nevim, jak na to :D

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře!