neděle 25. listopadu 2012

Žlutý hnus

Jsem zahlédla dnes v televizi... A Google mi dal za pravdu, že to nebylo jen zdání!

Tohle jsou ruce Daniela Nekonečného. Dlouhé nehty u žen se mi líbí, ale u mužů mi to tedy přijde vážně nechutné.

www.google.com 
Znáte nějakého může, který si nechává dělat gelové nehty?

10 komentářů:

  1. Beru to tak, že Dan je umělec, tohle je jeho prezentace.

    On byl vždycky ulítlý, mě to k němu patří, žluté sluníčkové nehty na něm vídám už dlouho.

    Trochu tolerance, vždyt je to neškodný blázínek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak kdyby je mel vkusne zlute nalakovane a kratke, tak to chapu, ale ma je dlouhe skoro jako ja... Mit par promile alkoholu v krvi treba na silvestra, tak bych si toho asi ani nevsimla, ale bohuzel tolik alkoholu ja asi nikdy nevypiji :(

      Vymazat
  2. No dlouhé nehty na chlapech nesnesu..bohužel nesnesu ani upravené..s chlapem, který třeba chodí na manikůru a má je třeba jen přelakované bezbarvým lakem bych být nemohla. Mám ráda chlapy, pořádné chlapy, na kterých jde vidět, že něco těma rukama dělají..samozřejmě čisté je musí..umýt si je po práci, nakrémovat..ale tím to končí..Chápu ale že k danovi nekonečnému to asi patří ale já ho nemám ráda a myslela jsem, že už ani neexistuje..:D vidím teda , že asi ještě existuje..:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeden muj expritel si ode mne nechaval nehty pilovat, lestit lestickou a obcas i nalakovat pruhlednym lakem, zacalo to z donuceni a pak uz mu to snad ani tak moc nevadilo, ale dneska uz to urcite nedela :D

      Vymazat
  3. fujda :D
    ani ja takéto dlhé nechty nemám ;´D

    OdpovědětVymazat
  4. on je showman. mozna trochu jiny nez zbytek muzu. ty gelovky v porovnani s jeho vizazi jsou jen takova tresnicka na dortu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten vzhled mne ani tak nedesi, jako vazne jen ty nehty :)

      Vymazat
  5. Fujtajxl, dej pokoj...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře!