středa 21. března 2012

Balea young Splashy Watermelon

Neboť mi o víkendu došel můj starý balzámek na rty, při nákupu v DM drogerii jsem si řekla, že se po něčem podívám. Nemám rty nijak výrazně suché, bez péče je můžu nechat klidně týden a nic se jim nestane, ale mažu tak nějak už asi ze zvyku. 

Ve stojanu mě zaujal právě tenhle balzámek z limitované edice, za cenu cca 30 Kč jsem se rozhodla, že ho zkusím. Je to sice asi nějaká letní edice a ve stojanu zbyla, ale to mi nevadí. Melounové vůně mám vcelku ráda, nebývají přehnaně vtíravé, což mi vyhovuje. V papírovém obalu pověšeném ve stojanu se ukrývala kovová krabička s průměrem 4 cm, do které nacpali 10 g balzámku. Jediné, co mi na tomhle balení vadí je to, že bych si do něj měla sahat prstama, otevírá se překvapivě dobře. Já to řeším tak, že v kabelce nosím v kosmetické taštičce zavírací štětecek na rty. Bez štětečku asi aplikace není úplně ideální, přijde mi, že balzámek je dost tuhý a prstem se dle mě nenabere dostatečné množství najednou.

Hydratuje poměrně slušně, řekla bych že ten pocit mi vydrží tak dvě hodinky. Na rtech vytvoří nelepivou vrstvičku, které jemně voní. Nebarví, jen se lehce leskne.



2 komentáře:

Děkuji za Vaše komentáře!