čtvrtek 22. března 2012

Essence Marble mania tvářenka

Návštěva v DM drogerii byla tentokrát docela plodná, kolem stojanů s kosmetikou se projdu pokaždé, ačkoliv nic nepotřebuji, ale jdu se podívat, co kdyby tam náhodou bylo něco, bez čeho nemůžu žít. Mám raději Rossmann drogerii, ale bohužel pro ni a naštěstí pro moji peněženku, je u nás pouze v centru města a tam se mi obvykle nechce se potácet na podpatcích po dlažebních kostkách. Takže vítězí DM, která je na sjezdu z dálnice a zaparkuji si přímo před ní. Ano, jsem velmi, ale velmi líný tvor a už se za to ani nestydím!

Jednou z věcí, která skončila v mém košíku byla tahle tvářenka z limitované kolekce Essence Marble mania, za necelých 80 Kč no neberte to. Zaujaly mě ještě oční stíny, o kterých bude další příspěvek a lesky na rty, ale ty já moc nepoužívám, tak jsem se jen podívala a nechala je tam.


Tvářenka se mi vážně moc líbí! Jen obal se mi díky dlouhým nehtům docela špatně otevírá. A je obrovská! 7 gramů je zhruba 2x tolik než u zbytku mých tvářenek. Odstín se jmenuje 01 Swirlpool, je to několik barev od světlounce růžové, broskvové až po tmavě růžovou. Je poměrně dost lesklá, ale ne nijak přehnaně. Je dost zapečená, což mi vyhovuje, já dávám raději více slabších vrstev tvářenky než jednu marfušku.

Udělala jsem srovnání se dvěmi mými nejoblíbenějšími tvářenkami. Bourjois odstín 33 Lilas d'or a Smashbox u které už nejde přečíst odstín :) Nevím proč, ale na ruce jsem tvářenky nanesla obráceně - Smashbox, Bourjois, Essence. Fotila jsem venku na sluníčku a na ruku vždy jen jednou mázla prstem.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře!