pondělí 9. července 2012

Nákupy v LUSH

Protože už jsem delší dobu chtěla vyzkoušet pár dalších věcí z LUSHe a je teď akce na poštovné zdarma, tak jsem se konečně odhodlala. Jinak když už jsem objednávala, tak větší množství věcí z UK, protože to i s poštou vycházelo levněji, než z českých stránek.

Kód pro poštovné zdarma je 0500, je potřeba ho zadat do políčka na konci objednávky a platí do 24.7.2012 v ČR.

Já jsem si koupila Angels on Bare Skin, Pana Nožičku a dostala jsem vzorky Vulcano a T for Toes.

Pana Nožičku jsem hned první den vyzkoušela a jsem vcelku v rozpacích. Po prvním namočení vypadá takhle:


Předpokládám, že mi vydrží ještě tak na třikrát :( Což je za 125 Kč proklatě málo. Pro příště si kousek toho bláta, co se z něj stalo naberu a nožičky obrousím. Ale slibovaná hydratace? Můj subjektivní názor zní, že se žádná nekoná. Ale voní příjemně svěže citrusově.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře!