čtvrtek 5. července 2012

Nejstarší káčata už mají 6 týdnů

A už jsou skoro k nepoznání, pořádní mackové. Už brzy půjdou některá do nových rodin, ještě tak týden maximálně dva. Modrá káčata si zatím všechna nechávám a pokusím se z nich vybrat pěkné kachny a k nim sehnat nějakého pěkného kačera a nechat si je do dalšího chovu. Protože s vejci z Anglie to vůbec nevypadá dobře :( I husičky už jsou samostatné a běhají s ostatními ve výběhu a také pořádně vyrostly.





 A už se mi vyklubaly i první malé pižmovky pod běžkyněmi. Je jich jenom 5, ale nebudou pod kačenkami samy, přihodila jsem tam několik běžců z líhně, už byli naklubaní, tak pod kačenami se jen dovyklubou a mám o starost méně. Pižmovka poctivě sedí na dalších pižmovkách a druhá mladá už konečně začala snášet.




Ještě jsem zapomněla odkaz na blog se štěňátky bernského salašnického psa.

3 komentáře:

  1. No ti jsou šikovní!

    A ty se žlutými hlavinkami na předposlední fotce, kouzelné!!! Já bych je taky pořád okukovala, měla bych je jako miminka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mam jenom jednu zlutou s malou cernou tupkou na hlave, ale uvidim, za tyden se klubaji dalsi pizmovky, tak treba jeste nejaka bude :)

      Vymazat
  2. Máš tam teď teda pěkně živo:-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře!