pondělí 7. ledna 2013

Čištění pleti olejem (Oil cleansing method)

Už jsem o o této metodě několikrát četla, ale nikdy jsem se nedokopala k tomu ji zkusit. Až dnes když jsem četla další příspěvek o ricinovém oleji. A musím říct, že vážně funguje! Alespoň tedy u mě. Bohužel jsem se nevyfotila před a po na to už nemám odvahu, protože mám na nose po některých černých tečkách doslova prázdné krátery. Hnus, ale až se mi póry zatáhnou, bude to super :) Pokusím se zlákat večer manžela a nafotit to na něm, protože on čistění pleti teď dost fláká, mělo by to být pěkně vidět.

A je to vidět!!! Foceno ihned po osušení obličeje :) Škoda že si nenechal vyfotit i ty dlooouhé řasy :D

O co jde už určitě všichni víte, ale pro jistotu informace naleznete v angličtině na této stránce. Čištění by se mělo provádět večer před spaním. A ne častěji, než 1-2x týdně.  Je potřeba ricinový olej, jakýkoliv další řidší olej, teplá voda a ručník nebo tampony na očištění pleti.

Nejprve je potřeba si připravit směs olejů. Ricinový olej má čisticí a regenerační účinky, ale protože je hodně hustý, je potřeba jej zředit. Ředíme podle typu pleti, na mastnou pleť v poměru 30 ml : 70 ml, na smíšenou 20:80, na suchou 10:90. Další olej použijte třeba takový, který doma máte v kuchyni, já sáhla po slunečnicovém, protože by měl být nekomedogenní. Olivový jsem vynechala, protože podle těchto stránek už by to nemuselo být úplně ono, příště bych asi zkusila přimíchat i trošku tea tree oleje. 


Já olej na obličej nanášela velkým vatovým tamponem a trošku ho s ním i zapracovala do pokožky. A potom už začala samotná masáž, více jsem se zaměřila na své problémové partie, na nos a jeho okolí a na bradu, na čele mi tahle metoda pomohla, ale ne až tak výrazně. Masírovala jsem 15-20 minut a málem mi upadly ruce, ale opravdu jsem cítila kuličky mazu, které se mi z pórů uvolňovaly. Průběžně jsem si tamponem nanášela i další olej, protože se mi zdálo, že se mi do pokožky vsakuje a mizí. 

Fáze čištění byla opruz, teplým vlhkým ručníkem jsem pleť zároveň napařovala a čistila. Pořád mi přišlo, že je to málo, takže jsem si obličej nakonec dočistila Angels on Bare Skin od Lushe. A potom namazala krémem. Někde jsem četla, že je dobré dočistit i slupovací maskou, ale ty já nepoužívám, tak jsem to nevyzkoušela, protože jsem se na čistění nijak nepřipravovala, když byl to nápad, který jsem šla hned uskutečnit :)

4 komentáře:

  1. taky jsem o tom slysela :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle musím někdy vyzkoušet, vypadá to výborně!

    OdpovědětVymazat
  3. Určitě to holky zkuste, vždyť je to skoro zadarmo :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře!