čtvrtek 17. ledna 2013

Líčení s řasenkou Lumene z lednového Ladyboxu

Za mě nic moc, řasenka docela slepuje řasy, docílit alespoň nejakého jejich oddělení, aniž bych musela použít jehlu, neboť mi někam zapadla, dalo dost práce. Snad tedy alespoň vyživuje, jak slibuje :) Možná je to tím kartáčkem, na ty plastové já nejsem, ale musím říct, že i přesto se mi s ním pracovalo relativně dobře. Ale nechám si ji, do práce se to dá.

EDIT: po pár dnech zkoušení musím říct, že zvažuji, že ji snad budu nosit jen na doma, protože se obtiskává :( Ani ne tak pod očima, jako nad nimi a kdybych chtěla mít kolem očí černá sluníčka, tak si je tam ráno namaluji!


K nalíčení jsem použila Pure Luxe Muse a Kinky, MAC Green brown a stíny Calvin Clein Night dust. Snažila jsem se to vyfotit po příchodu z práce, venku pěkné světlo, všude bílý sníh, tak sakra proč já ty fotky mám zase takové hnusné :(

S obsahem Ladyboxu jsem spokojená, dekorativku já můžu :) ale zase ten hadr, podruhé sakra, já ty sáčky nechci, ani svačinu do práce do toho manželovi člověk nedá, je to malé. Chápu, že na tom ušetří, ale vadí mi to, protože jsem krabičková. Sbírám i krabice od bot a od všeho, co tu krabici má alespoň trošku pěknou (ještě že máme ty dva domy)...


Mám radost hlavně z toho bronzeru, protože přiznávám se, žádný nevlastním a odstínem se trefili. Snad. Ale na druhou stranu Ladybox mi přišel včera, vybalila jsem, nafotila a už dnes mi krabička nejde zavřít, protože jak je papírová, omačkal se mi ten bílý okraj a nejde nasadit víčko :(

A lesky na rty sice téměř nepoužívám, ale ta vanilka docela hezky voní, takže ho na doma vyplácám. I ke kačenkám chci být krásná přece :D

Na vyzkoušení toho odličovacího oleje se těším, po té olejové metodě na čištění pleti jsem teď olejům docela nakloněna.

3 komentáře:

Děkuji za Vaše komentáře!