čtvrtek 3. ledna 2013

Domácí paštika z kachních a kuřecích jater

Paštiky nejím, ale tuhle svoji domácí jsem ochutnala a i si ji dokonce namazala na chleba. Je výborná, ovšem nedokáži posoudit jak moc oproti paštikám kupovaným, protože nevím, jak ty chutnají či nechutnají :) Každopádně pečené domácí kuře a paštika člověku alespoň trošku zpříjemní to vraždění drůbeže...


Recept z Apetitu jsem si trošku poupravila :

200 g jater, 100 g másla, lžíce smetany, lžíce bílého vína, stroužek česneku, tymián, provensálské koření, pepř, sůl

Na části másla osmahnout česnek, přidat a osmažit i játra, nechat vychladnout, rozmixovat, přidat máslo, smetanu, víno a koření.


12 komentářů:

  1. lahôdka proste to musí byť ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Premyslim, ze si asi i trosku zamrazim na priste :)

      Vymazat
  2. domácí paštiku dělá můj přítel a všichni se po ní můžou utlouct :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klidne pridej komentar s receptem, rada vyzkousim i nejakou jinou az se na ni budu chtit priste vrhnout

      Vymazat
  3. domácí paštiku jsem ještě nedělala, mohla bych zkusit:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nakup u reznika jatra a smele do toho, neda se to podle me zkazit :)

      Vymazat
  4. Tak u mňa by asi s takouto paštikou nikto neuspel, všetko, kde sa nachádzajú vútornosti je ble :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ja z vnitrnosti jim jenom ta jatra, ale kocky a manzel zkonzumuji zbytek :)

      Vymazat
  5. Tu játrovou chci vyzkoušet... Nedávno jsem ji jedla u kamarádů a je úžasná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jak to běžně nejím, asi by mě ani nenapadlo to u někoho okusit, ale byla jsem překvapená, jak je to dobré. Skoro mám cukání zkusit chovat i krůty a ochutnat to jejich maso domácí, přestože z kupovaného se mi zvedá žaludek

      Vymazat
  6. tento recept miluju, pro me nejlepší z apetitu:-)

    ted mam teda asi smulu, jestli chci hubnout, ale jen se na to tady koukám, tečou mi sliny:DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také hubnu, tedy pokouším se dostat zpět na svoji ideální váhu, ale hřešit se musí!

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře!