sobota 16. června 2012

A dnes pro změnu housátka :)

Ze všech 20 husích vajec, co jsem měla v líhni, se nakonec vyklubala jen 4 housátka. Tuším, že proto, že vejce byla stará, nebyla úplně ideálně skladována, otáčena a pak se ještě autem převezla přes celou republiku... Nakonec mi ale přežila jen housátka dvě. A mezitím husa přestala sedět na vejcích, takže o housátka zájem nejeví. Kachna je také nechce, tak jim dělám maminku já a když pracuji na zahradě, běhají venku se mnou.

Vejce s housetem ještě v líhni. Klubání pro ně asi také nebylo jednoduché, ta husí vejce mají proklatě tvrdé skřápky, a navíc se klubala dost po termínu (asi právě proto, že vejce byla stará).
 A už je venku :)
 A i s vodou, granulemi a salátem, aby zesílilo než jsem ho dala do odchovny mezi ostatní.
A po dvou týdnech. Jakmile se pohnu, rozběhnou se se řvem za mnou :D A jinak je mám pořád pod nohama a musím dávat pozor ať je nešlápnu, ale to je snad přejde, až povyrostou.






7 komentářů:

  1. Jéé, ty jsou! A jde vidět, že tě mají za maminku :D

    A klidně ty fotky publikuj ve větším, at jdou holky hezky vidět!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Momentalne nechci deti jeste vic, kdyz mam ted na zkousku housatka... Je to peklo je uhlidat, aby se jim neco nestalo, ikdyz za mnou poctive behaji

      Ony by se mely fotky trosku zvetsit po rozkliknuti? Ale ta jejich modra kukadylka videt nejsou stejne :(

      Vymazat
  2. No to je krásné nadělení! :o)) Teď jsou strašně milučké, ale velkých, těch já se bojím!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdyz se ochoci odmalicka, tak nejsou vubec zle, jako moje dospela pani husa :) ani lidem, ktere nezna, neublizi.
      Ale cizich hus se ja take bojim! I tech tatovych, ackoliv ma jen 1 par, nema je vubec ochocene a i s kostetem nebo lopatou se jim clovek sotva ubrani. A zobaky maji sikovne presne ve vysce, aby mohly stipat lidi do zadku:D

      Vymazat
  3. Jezuskote ti jsou rozkošní. Jen škoda tedy, že přežila jen dvě... Když za tebou pořád běhají, pouštíš je i do domu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdyz jdu domu, musim je zavrit bud do odchovny nebo do vybehu k ostatnim velkym kachnam a rychle utect a zavrit :D bohuzel mame smetanovy koberec a hovinka bych z nej cistit nechtela

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře!