čtvrtek 21. června 2012

Letní líčení

Příspěvek speciálně pro Borůvku :) Když už líčení, tak v těchto vedrech v letních barvách. Použila jsem minerální stíny Pure Luxe na bázi UDPP v odstínech Tangerine, Strawberry, Harmony, Ultimate Claret a na linku Elizabeth Arden Brown. No a protože na zahradě byla pořád práce, k focení jsem se dostala až navečer, kdy už nebylo moc světlo :(



 A s bleskem je to ještě horší... Příště musím včas :(



Barvy ve skutečnosti vypadají mnohem sytěji...

http://nessasarymakeup.blogspot.com

http://4professional-makeup.blogspot.com
Tak jsem se večer neodlíčila a ráno to ještě cvakla na světle :) Takhle barvy nejvic odpovidaji... Ikdyž už je to trošku méně výrazné, než včera po nalíčení.



10 komentářů:

  1. Mě se ta fotka s bleskem líbí, hezky ukázala barvy. A máš parádně udělanou tu spodní linku, to se musí umět.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji, ale mela bych se uz naucit alespon trosku upravovat fotky :)
      Kdybych se nebala, nechala bych si asi dole i nahore udelat jemnou tmave sedou linku na porad. Jsem hrozne lina a i to oboci si jen prejedu gelem, jeste ze je docela uchazejici

      Vymazat
  2. moc krásné tóny..

    pokud chce program na úpravu fotek, zkus tento online, zdarma, velice jednoduché :)
    www.pixlr.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nechce mi to fungovat :( chjo

      Vymazat
    2. Jeee tak to je divné. :( Mě to fungovalo vždycky. Tak to nevím co s tím. :( To mě mrzí..

      Vymazat
    3. chyba bude v počítači, až se k tomu jednou dokopu, něco s tím provedu :(

      Vymazat
  3. To je BOMBA!!! Přesně tohle líčení se mi hrozně moc líbí. Ty barvičky musím mít! Díky za tip.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tobe oranzova hrozne slusi, ja na ni treba v zime moc odvahu nemam, mozna jeste na podzim :(

      Vymazat
  4. To ti to fakt takhle neporušené vydrželo přes noc?:-o

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, to mne bezne, obcas jsem lina a neodlicuji a druhy den s tim mohu klidne zase mezi lidi, max prejedu jeste vyschlou rasenkou a pod ocima setru zbytky rasenky.

      Ale je to asi tim, jak spim, na boku a na kraji maleho polstarku :)

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře!