čtvrtek 21. června 2012

Nákup v secondhandu

 S kamarádkou jsme se vydaly do města na zmrzlinový koktejl a cesta do cukrárny vedla samozřejmě kolem obchodů....Toužila jsem po krásné lososové plisované sukni jako jsem videla u Veroniky. Do Manga jsem se nedostala a se svou nekonfekční postavou si ji bez vyzkoušení neodvažuji koupit :( Naštěstí jsem svou touhu alespoň částečně ukojila a za pouhých 30 Kč. V secondhandu :)  Délka je pro mě přesně akorát, pokud si vezmu samozřejmě podpatky.

Spolu se sukní jsem si koupila i zavinovací šaty na pracovní schůzky. A stříbrné úpletové šaty k legínám.


No a nakonec ještě dva šátky. Plisovaný proto, že téměř stejný měla babička a s modrým hedvábným vlastně ještě vůbec nevím, co budu dělat, ale 100% hedvábí jsem tam za 20 Kč nechat nechtěla. Možná si z něj udělám pásek nebo nevím :(


2 komentáře:

  1. Ty jsi zlatíčko, mám radost, že jsem tě inspirovala. Gratuluji k sukni, zavinovací šaty jsou taky super úlovek a s šátkem se dá kouzlit. Pásek, ozdobná mašle na kabelku, stuha do vlasů, bikiny topík na opalovačku

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja sbiram i pericka ve vybehu, abych si mohla vytvorit ty vlastni nausnicky :)

      Jen si v te sukni prijdu takova, trosku beztvara :D ona ma silnou gumu v pase zespoda pod latkou

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře!