pátek 1. června 2012

Kačenky všude, kam se podíváš :)

A to doslova... Z první lísky v líhni už se vylíhla káčátka a postupně se klubají i z druhé a třetí lísky. Nasadila jsem do líhně ještě nějaké pižmovky, konečně potvory začaly snášet a až dorazí vejce z Anglie, tak v půlce června nasadím i ta, z nich si snad něco vyberu do svého chovu.

Nakonec jsem si na ebayi vydražila za dobrou cenu jak vejce běžců, tak i nějaké slepičky. Dlouho jsem byla odpůrce slípek, ale u známé jsem naživo viděla maransky a tak jsem si zkusila koupit pár vajec, ale v modré barvě. A pak zdrobnělé wyandottky v různých barvách, ty jsem původně vůbec nechtěla, ale mají krásné barvy, tak proč to nezkusit.

www.bevsmarans.com 
www.northwestpoultry.co.uk
A teď k tomu, jak se vyvedlo líhnutí :) Káčátka jsou prostě k sežrání... A hrozně rychle rostou!

Tady jsou první a druhý den po vylíhnutí.


 A srovnání té samé kačenky první den a pátý den. Lak na nehtech ty čtyři dny evidentně bez úhony nepřežil :D OPI All that razz-berry.

A na zbytku fotek jsou vidět rozdíly v tom, která káčátka se vylíhla jako první a která jako poslední. A srovnání velikosti s vajíčkem, ze kterého se vyklubla. Nechápu, jak se do těch vajíček vejdou :D











Kdybyste věděly o někom, kdo by si chtěl běžce pořídit, tak dvoutýdenní káčátka budu prodávat za 100 Kč. Okres Prostějov, kdekoliv u D1 a okres Chomutov :)

6 komentářů:

  1. Jééé, ty jsou!!!!

    Parádní, ale mohla být i nějaká žlutá, i když ty asi máš jiný ,,druh" .

    Krásní, a taky koukám, jak už jsou velké.

    A oni nepotřebují maminku, hned se nakrmí sami?


    Se slepicema uvidíš, mě se zase moc líbí perličky a pak takové ty macaté s peřím na pařátcích :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel, žlutá=bílá a ty budou možná z té Anglie :)

      Maminku nepotřebují, baští hnedka sami a všechno, zobou i cákance na stěnách v domnění, že je to k jídlu. Ale zítra je už některé asi dám ke kačence, co mi sedí na těch prázných vejcích. Snad je přijme a bude šťastná, že má miminka, ona asi nepozná, že už jsou maličko větší.

      Perličky se mi líbí ty modré, ale hrozně řvou :(

      Vymazat
    2. Děkuji za super popis a musí být sranda jak ojíždějí omítku.

      Těším se na další fotky a snad vyjde ta Anglie!


      Hmm, to jsem si nikdy nevšimla, že by Perličky byly hlučné, ale on je děda má v obrovském výběhu.

      Vymazat
    3. http://www.youtube.com/watch?v=o_B2lMEyBsk to by mě sousedi milovali :D

      Vymazat
  2. teda opravdu jich mate hromadu, to je radost!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pocitala jsem s tim, ze jich nebude ani polovina :D Clovek mini, priroda meni...
      Ale i tak mi bylo hrozne lito tech, co se nedokazala vyklubat, prestoze jsem je tam slysela na zacatku klubani pipat a pri prosvetlovani se hybala. Ale pomahat jim moc nechci, pomohla jsem nekterym a dve z nich nakonec stejne umrela, to at radeji umrou ve vajicku a ja to nevidim.

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře!