neděle 7. října 2012

A dnes maličké pižmovky :)

V odchovně mi už dorostly dvě pižmovky, co se vylíhly na začátku září a protože už také začínaly pěkně znečišťovat celý prostor odchovny a už nebylo třeba jim přitápět, tak jsem se rozhodla, že už půjdou ven k ostatním. 

A takhle vypadalo jejich přivítání. Starší káčata i dospělé pižmovky je oňuchňávaly, a ačkoliv pižmovky jinak v podstatě nevydávají žádné zvuky, tak na sebe potichoučku pípaly a povídaly si. A káčátka tak zvláštně zobáky "hladily" po zádech. Jak to holky hned poznaly, že káčátka nejsou běžci, ale pižmovky, jako ony :) I kačer se na ně přišel podívat.






9 komentářů:

  1. Jůů, to je milé! krásně jsi to popsala :)

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně, je to hrozně roztomilý:-) A všechny mají krásná zbarvení!

    OdpovědětVymazat
  3. Jen se ty dve male potvory vubec nechteji mazlit a pritom jsou tak krasne buclate a mekkoucke jak maji huste to chmyricko :)

    OdpovědětVymazat
  4. Odpovědi
    1. Už se těším na jaro, až bude zvířecích miminek všude kolem spousta, alespoň čtenářky kosmetických blogů uvidí, kde se berou ta kuřata v mrazácích supermarketů, když už ke mě omylem na blog zabrousí :) Hlavně že ta lidská mimina mě nechávají chladnou...

      Vymazat
  5. Jsou nádherné... Mimochodem -už dávno jsem se chtěla zeptat, jak chutnají kachní vejce? Mají úplně stejné využití jako slepičí (tedy - pokud z nich nevyrábíš "Cimrmanovskou" Bierhanzlovu mast - na lysynu past?)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. chutnají řekla bych úplně stejně jako slepičí, vhodná jsou na vše, jen za syrova a na hniličku bych je asi nejedla. Na pečeníjsou ideální a co teprve taková bábovka z husích vajec, ty žloutky jsou prostě u vodní drůběže luxusní a buchtičky nadýchané a žluté. Začínám mít pocit, že se z toho množství vajec příští rok asi zblázníme nebo budu líhnout nonstop, že jim líheň bude malá

      Vymazat
  6. Jsem idiot a dneska obzvlášť přetažená... Fakt jsem napsala lysynu??? LYSYNU s tvrdým y??? Potřebuju naléhavě dovolenou... Aspoň pět neděl, nejlépe v balóně... Odcházím se stydět do postele...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře!