neděle 21. října 2012

Antibakteriální gely a můj favorit Prosavon

Byli jsme teď nedávno na večeři v pizzerii a asi nejsem normální, ale já i když jsem jedla příborem, tak jsem si před jídlem zašla na wc umýt ruce. Normálně bych to neudělala, protože bych v kabelce měla svůj antibakteriální gel a vlhčené ubrousky, ale měnila jsem si kabelky a zapomněla si tuhle druhou kosmetickou taštičku přendat :(

Používáte tyhle gely? Jaké máte oblíbené a kde je kupujete?

Já vyzkoušela zatím jen 3 značky. 

První je klasika Dettol, tu zná snad každý z televizních reklam.

www.dettol.cz

Druhý je Balea, ten už si znovu nekoupím, neskutečně lepí.


A ten nejnovější je Prosavon a můj favorit. Voní (smrdí) ze všech nejvíc po lihu, ačkoliv ho obsahuje zcela stejné množství jako gel od Baley (45g/100g). Nevím proč ale když je takhle cítit, tak mám pocit, že mi ruce vydesinfikuje ze všech nejvíc :D 

Možná je můj pocit podpořen i tím, že byl původně vyroben pro desinfekci rukou ve zdravotnictví. A dle informací na internetovách stránkách Bochemie i na samotné lahvičče, je účinný na viry (vč. HIV, HBV – hepatitida typu B, HCV – hepatitida typu C) včetně prasečí chřipky A H1N1, na mikroskopické kvasinkovité houby, mykobakterie, bakterie tuberkulózy.


8 komentářů:

  1. balea je best najlacnejšia a rovnako účinná ;))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen pres ten pocit ulepenych rukou se nedokazi prenest :(

      Vymazat
  2. já mám baleu a přijde mi v pohodě :))

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám ten od Balei a nedám na něj dopustit.:)Nemám s ním žádnej problém.
    ideserveanewbag.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám ruce nevydezinfikovaný a tak nějak přežívám. koupila jsem si taky jeden, už je to dlouho a zatím sem ho neotevřela. a to ho nosím s sebou. ono se stejně 95% bakterií zlikviduje pořádným umytím. a naopak, pokud jsou bakterie a podobně schované pod nějakým mikrofilmem nečistoty, tak jim dezinfekce nic neudělá. ale v některých případech to může být fajn.

    OdpovědětVymazat
  5. Antibakteriální gely nepoužívám - několikrát jsem je zkusila - a lepily všechny. Stačí mi vlhčené ubrousky. Budu asi nadále žít se svými bakteriemi v symbióze...

    OdpovědětVymazat
  6. Taky mám Baleu a jsem s ním moc spokojená už delší dobu, nepříjde mi, že by lepil :)

    http://worldofameliska.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Já tu Baleu také mám v práci ve velkém balení, mám děsnou spotřebu :( ale za mě lepí oproti jiným gelům

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře!