středa 31. října 2012

Ladybox listopad

Tak a je to tu, dlouho očekáváné druhé vydání Ladyboxu, kterého opět budou plné všechny blogy :) Balení je tentokrát luxusní a nemám k němu ani co vytknout. Černá krabička byla ovázána růžovou stuhou (ne stužkou jako předtím) a navíc má odklápecí víko, které je zajištěno magnetem, tudíž pro opakované použití krabičky naprosto ideální. V krabičče byl opět připojen uvítací dopis od Lady a v něm popsány výrobky, s cenami tentokrát už s dph. 



Začnu s popisem výrobků, které mě nejvíce potěšily. Vzhledem k tomu, že jsem vysazená zejména na dekorativní kosmetiku, tak největší radost mám z tvářenky Radiant Blush od Fleur de Santé v odstínu Chestnut Glow. Odstínem se mi docela i trefili do vkusu, jen zase takové lesklé balení, které bude samý otisk... Kdo tohle vymýšlí??


Řasenka Yves Rocher Noir pro krásné řasy, jak to napsat... řasenek není k vyzkoušení nikdy dost :D Sama bych do YR asi pro řasenku nevyrazila, ale i tak ji moc ráda vyzkouším. Kartáček vypadá slušně, barva černo černá.

Taštička Fleur de Santé se pěkně trefila do růžové barvy Ladyboxu, zpracování má pěkné, je docela prostorná a uvnitř má ještě malou boční kapsičku. Nevím, jak vy, ale já ji asi hned večer dám naplněnou do kabelky.

Reniu coconut body butter watermelon infusion, jo melounky ty já můžu v jakékoliv podobě! Rychle se vstřebává, pokožku zanechá hebkou, až mě docela štve, že je to jen vzoreček 15 ml.


Pure Fiji exotický masážní a koupelový olej Coconut 29 ml, překvapivě kokos také můžu, ale než na masáže, viděla bych to spíše na ty koupele, protože mi přijde, že na masáž se až moc vsakuje. Ale voní hezky, i když kokosově nějak málo výrazně.

Yves rocher tělové mléko 300 ml Fleur de Noel Fleur Féerique, asi bych z něj měla mít velikánskou radost (z plného balení), ale na tělová mléka já prostě nejsem...... Alespoň, že ta květinová vůně není až tak výrazná. Něco mi připomíná, ale za boha si nevzpomenu co.


Iswari Macaccino kakaový energetický nápoj, píší o něm, že je náhražkou ranní kávy, tak to bych docela i brala. Pokud mám čas a chuť, dávám si místo kávy Caro, tak vyzkouším i něco jiného.

NIP + FAB tělové máslo Coconut latte 50ml cestovní balení mi přijde, že voní jako že nevoní, nic výrazného, nic co by mě extra nadchlo. Možná to bude i tím, že nepiji kávu, ale o tom pochybuji. Po rozetření na kůži se žádné zvláčnení nekonalo, máslo se vsáklo a nezůstal po něm ani maličko mastný film, prostě nic..

Dále jsem v Ladyboxu našla i slevy a to: 
100,- slevu na výrobky Fleur de Santé (při minimální hodnotě objednávky 250,-) platnou do 27.11.2012
-35 % na výrobek v eshop u Yves Rocher (nevztahuje se na zlevněné výrobky a ty se zeleným puntíkem) platí do 28.2.2013
kartičku se 6 ti slevami do Yves Rocher (dárek bez nákupu, -30 % na dekorativní výrobek, -40 % na jeden kosmetický výrobek, sprchový gel Jardins du Monde za 69,- místo 79,-, odličovač za 169,- místo 235,- a při založení věrnostní karty 2 razítka navíc) platí do 31.12.2012
40 % slevu na Famouslash ze stránek delsirasy.cz (kód ladybox)

A abych nezapomněla ještě letáček Iswari, katalog 11 Fleur de Santé a NIP+FAB kosmetický diář s přehledem výrobků.

6 komentářů:

  1. joj! som nechcela kuknúť čo ma čaká al eosm neodolala! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja dnes tajne doufala, ze ho budu moci nafotit uz rano v praci, ale nakonec nebyl cas :) Jsem ho jen vybalila, vyzkousela a nafotila az doma

      Vymazat
  2. ty jo, to mi teda prijde lepsi, nez minule...
    sice me to opet ani omylem nenahlodalo k tomu, abych to objednala, ale prijde mi to docela hezke:-)
    pro holky, kterym obcas nejaka ta kosmetika dokonce chybi, mi to prijde docela i supr reseni - rasenka se ozkousi (mimochodem mozna jsem to prehlidla, ale to je plny baleni...?), telova mleka vyplacas (mensi baleni vhodne na cesty)...
    rasenku od YR jsem mela jednu, ale teda nenadchla me... vubec ta firma mi nejak buhviproc nesedi:/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rasenka je plne baleni, ja kdysi jednu dostala darkem a uplne spatna nebyla, tatova pritelkyne myslim ani jine nez od nich nepouziva

      Vymazat
    2. nepochybuju o tom, ze nekomu to sedi dobre:-)
      a ja najit supr rasenku, kterou si muzu kupovat dokola a dokola, tak si piskam.-)

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře!