pondělí 1. října 2012

TAG 10 Malých tajemství

Tenhle TAG se mi moc líbil u Jáji i u Beauty of Body and Mind, tak jsem si řekla, že ho zkusím také.

Jaký produkt v tobě vzbudí pocit, že si připadáš "miliónově"?

U mě určitě makeup, běžně ho nepoužívám a když už si ho na obličej napatlám, tak si hned připadám mnohem krásnější. I když bez nalíčených očí bych si zase připadala hrozně ošklivá, tak líčení očí beru už jako takovou nutnost :)


Jaké je tvé tajemství péče o pleť? 

Já asi žádné tajemství nemám, pravidelně nepoužívám vlastně nic. Žádné krémy, séra ani oleje, jsem na to líná a vždycky mi to vydrží jen chvíli. Ale když už si vzpomenu a něco si na večer na obličej dám, je to krém Neoby. Ale začít bych měla, třicítka se nezadržitelně blíží a vrásky se množí :(


Jaké je tvé tajemství v péči o vlasy?

Když už mám všeho trápení dost, ostříhám se na ježka!!!

Jaké je tvé největší pravidlo v oblasti stravy?

Moje životospráva je hrozná, sežeru na co přijdu a ve velkém množství :( Ale jedno pravidlo určitě mám, nevynechám každý den nějakou sladkost :D 

Jaké jsou tvé tipy na cvičení?

Bohužel spolu se svou nechutnou životosprávou ještě k tomu necvičím. Ale zvažuji, že doma začnu s P90X nebo s pilates a už jsem se s kamarádkou upsala ďáblu na Bodyform, který zaplatím dopředu, tak snad mě to donutí....

Jaký parfém je tvou tajnou zbraní?

 Tajnou zbraní asi zrovna nebude, ale oblíbila jsem si C'est La Fête Patchouli od Christiana Lacroix.


Jaký je tvůj kousek v šatníku, ve kterém se po tobě na ulici muži otáčejí?

Určitě mé oblíbené kobaltově modré úpletové šaty, nejsou přehnaně krátké, nemají ani extra velký výstřih, ale ta úžasná barva se moc přehlédnout nedá, ačkoliv nemám zrovna velikost XS.

Jaký je tvůj nejstřeženější šperk?

Náušnice s českými granáty po babičce.

Kdo je tvojí módní inspirací?

Jmenovitě nikdo. To, co nosím není příliš ovlivněno aktuální módou a preferuji spíše eleganci, než sportovní módu. Jednoduše se inspiruji tím, co mi náhodou přijde pod nos a nějakým způsobem se mi to zalíbí. Je jedno, zda to na sobě má nějaká známá osobnost, blogerka nebo někdo, kdo kolem mě jen projde na ulici.

Řekni nám o sobě něco, co nevíme.      

Nevíte toho moc a moc, tak třeba to, že miluji borůvky, když je jejich sezona, tak ačkoliv jsem jinak hrozně líná, jsem ochotná si je jít sbírat do lesa. A když si je na konci léta kupuji do zásoby do mrazáku, tak jakmile je tam uložím, stejně chodím každý týden ujídat a velmi brzy mám prázdno :( Pak si vždycky řeknu, že příští rok musím koupit víc, ale ikdyž to udělám, stejně je zase hned sežeru, ať jich mám jakékoliv množství, prostě si nemůžu pomoct. Manžel se mi pokaždé směje, když mám celou pusu a zuby modré a hned jde zkontrolovat, kolik jsem toho zase snědla a zda nám ještě něco zbylo.

6 komentářů:

  1. Tak ten se mi taky líbí..můžu si půjčit? jinak borůvky mám taky mooc ráda :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezký článek, pobavilo mě hlavně pravidlo dát si každý den jednu sladkost, to je perfektní a já taky každý den něco sladkého sním:)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi by bylo lepsi mit nejake zdrave pravidlo, ale bohuzel, ja uz jsem takova :) Mohl by nekdo vymyslet zdrave sladkosti

      Vymazat
  3. Konečně blogerka co nejí předpisově 5-krát denně jako vrabeček a necvičí pravidelně s Jillian:-D Už jsem fakt začínala mít mindráky:-D
    A to s těma vlasama fakt? Kolikrát už jsi byla na ježka?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mindraky Ty ja mam z jinych veci, nez je to, ze se preziram a ziji nezdrave :D

      A o vlasech asi napisu clanek, protoze by se mi to neveslo do komentare :D a mozna hodim i nejake foto, ikdyz ja se strasne nerada fotim :(

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře!