pondělí 15. října 2012

Mé oblíbené seriály

Sleduji celkem 4 seriály: The Vampire Diaries, Dexter, Game of Thrones a Spartacus. Asi spolu nemají nic společného, každý je úplně jiný a přesto mě všechny baví. Třeba se někdo budete chtít inspirovat :) České názvy neuvádím záměrně, protože se mi počešťování seriálů nelíbí a mnohem raději se na ně podívám v originále s anglickými nebo českými titulkami.

The Vampire Diaries mi přijdou jako taková holčičí klasika. Přiznejte se, kdo neznáte trojúhelník Damon, Elena, Stefan? Já osobně jsem fandou Damona, jak jinak :D Pro informace o seriálu chodím na tyto stránky. V současné době už začala 4. série a já budu netrpělivě čekat na další díl.


Seriál o masovém vrahovi Dexterovi asi zná také každý, už proto, že běží i v televizi. Začala už 7. série a pro novinky k seriálu chodím zase na tyto stránky.




 Game of Thrones je sice trošku fantasy, ale v rozumné míře, plný intrik a bojů o moc. Na konci března by dle stránek o seriálu měla začít 3. série, už aby to bylo!



A Spartacus je sice chlapský seriál, ale už jen kvůli těm polonahým chlapům se na něj asi dívají i ženy :D Ale děj rozhodně také stojí za to, opět intriky, spousta krve a nemálo sexu. Informace o seriálu najdete zde.


Na jaké seriály koukáte a jaké byste mi doporučily?

4 komentáře:

  1. z těch co tady máš, tak mám ráda akorát game of thrones. Za mě tedy spíš komediální...červený trpaslík,scrubs,big bang theory,himym....apod...Kouknu tedy občas na gossip girl nebo pretty little liars..ale to spíš kvůli jejich módě..:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. na big bang theory a himym koukam take, ale jen v televizi a ne pravidelne

      Vymazat
  2. ani jeden z uvedenných nekukám mna skôr berie big bang theory, pretty little liars, ako som spoznal vaši matku...atď

    OdpovědětVymazat
  3. miluju tipy na serialy:-)
    tyhle serialy znam vsechny podle jmena, ale nesleduju zadny, myslim, ze game of thrones bych snad asi mela zacit sledovat:D nejak se to tim kolem me hemzi a ja porad nevim, o co vlastne poradne jde:D

    ja sleduju Big Bang Theory, L world, Amerrica next top model, Californication a nejake dalsi, ale tohle mam nejradsi:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře!