pátek 28. září 2012

Tak už i já mám doma Ladybox

Balení má opravdu pěkné, jen ty rohy krabičky jsou takové trošku nehezké a mašličku bych pro příště zvolila bílou nebo v odstínech růžové. V krabičče byl připojen uvítací dopis od Lady a v něm na druhé straně stručně popsány výrobky, které jsem nalezla v Ladyboxu spolu s cenou za kterou je lze koupit na jeho stránkách. Jako mnohým jiným ani mně se nelíbí uvádění ceny bez dph!



Připojeny byly i letáčky a pěkná knížka k výrobkům.





A teď k obsahu, začnu výrobky v plné velikosti. A jako první kontroverzní BB cream Miracle skin perfector od Garnieru pro normální pleť, ten můj je v odstínu light. Díky tomu, že jsem letos docela opálená, tak mi jeho barva sedí. Jinak vzhledem k tomu, že ani makeup moc často nenosím, tónovací krémy vlastně také moc ne, tak by pro mě takový BB cream byl možná ideální, protože o nějaké výrazné krytí vlastně nestojím, ale trošku rozjasnit a sjednotit pleť bych i docela brala. No tak si to zkusím, když už v té krabičce krásy byl. Sama bych si ho koupit nešla, když jsem BB šílenství odolala až do dneška. Ale smrdí... Jak jsem ho zkoušela na ruku, tak jsem pak pořád chodila, co to na mně sakryš tak divně smrdí a pak mi to došlo.... Je to on :)


Bioaktivní obnovující sérum od Nobilis Tilia z řady Anti-age deluxe mě doslova nadchlo! Je to taková přírodní rostlinná vůně a ta růže tam vážně je cítit. Ještě aby ne, když je to certifikovaná přírodní kosmetika. Já ho asi budu používat na oči, protože se trošku bojím, že pro moji smíšenou pleť by bylo moc mastné. Nicméně almanach Nobilis Tilia, který byl součástí Ladyboxu je pro mě vlastně také dárkem, který jsem ovšem nestačila od včera celý přečíst, ale určitě mě inspiruje k nákupu nějakého toho dárku pod stromeček nebo k narozeninám.



A teď k vzorkům. Jednoznačně nejkrásněji z nich voní tělové máslo Pure Fiji starfruit. Krásně se vstřebává  a vůbec nezanechává na pleti mastný film. Kůže po něm voní přesně jako exotická karambola. Nebýt líná se mazat čímkoliv, tak bych si i to plné balení snad i koupila. 


Dva vzorečky od Sebamedu neurazí, ale ani nenadchnou. Ikdyž na cesty se hodit budou.


A na miniaturku laku na nehty v odstínu Disco dress od Color clubu si nemůžu stěžovat. Barvu jsem dostala krásnou! A zítra při nedělním lakování půjde hned na nehty na nohou :)


A jako poslední chuťovka na snídani snídaňová směs nepražené kakao & Lucuma.


A pro ty, kteří závídí a mají potřebu hodnotit finanční situace jiných lidí a to, co si kdo může a nemůže koupit. Ano i já jsem Ladybox dostala zdarma k recenzi. A ty příští si ráda koupím, pokud zůstanou alespoň v této kvalitě. Jen asi pro mě více dekorativní kosmetiky :)

4 komentáře:

  1. ten posledni odsek jsi tam nemela davat...
    nech ty blbce at si dohaduji sami mezi sebou. nezahlcuj si blog negatvizmem :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja jsem na jednu stranu rada, ze me sleduje jen par lidi a zadni urypani anonymove, ale na druhou stranu me takove chovani stve a mela jsem potrebu se k tomu nejakym zpusobem vyjadrit...

      Vymazat
  2. rada by som LB vyskúšala ale bolo by fajn dostať ho zadarmo, ako si ho získala k zrecenzovaniu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když vycházel, byla na jejich stránkách kouzelná věta, že blogerky apod mohou zkusit zažádat o box zdarma k recenzi. Tak můžeš zkusit napsat email s takovou žádostí a buď Ti vyhoví nebo ne

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře!