středa 11. dubna 2012

Christian Dior Impression Cuir Leather

Tak jsem si zase jednou zabrouzdala na MakeUp Boxu v bazárku a byly z toho mimo jiné tyhle stíny. Za plnou cenu bych si je určitě nekoupila, třeba na Jahodě je mají za 1000 Kč. Ale na vyzkoušení jsem si je koupila od Verčule za 220 Kč a nemohla jsem se jich dočkat, takže jsem si je hned musela napatlat na oči :) Ještě jednou moc díky! 
Manžel by řekl, k čemu další stíny, ale od Diora já prostě ještě žádné nemám a přiznávám se, že ten krokodýlí vzor mě zaujal také. A je to limitka z podzimu 2008. Jediné, co mě na nich štvalo hned po prvním použití byla ta upatlaná krabička. Sice se krásně leskne, ale jen než se to na ní začne hemžit otisky prstů. Mají 10g, což je poměrně dost, to nespotřebuji ani kdybych se zbláznila.


Mají tři odstíny - čokoládovou, bronzovou a béžovou, krásné teplé barvičky a navíc jsou sametově lesklé, bez třpytek. Ale na můj vkus málo výrazné :( Takové světloučké denní líčení. Na prstech lehce máznuto bez báze, kvůli nehtům se bohužel do stínů lépe nedostanu a nechci si je podrápat... 


 Na ukázkové líčení jsem použila stíny, řasenku Max Factor 2000 calories, linky S-he hnědé a černé essence ve fixe a samozřejmě opět na bázi UD. 



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře!