úterý 24. dubna 2012

Všechno kvete

Dnes jsem na zahradě udělala pár fotek toho, co zrovna kvete a co se dá vcelku hezky vyfotit.




 A v sadě kvetou peckoviny... A naše obří třešeň, letos snad nasbíráme nejen na zavařování a marmelády, ale i něco na vypálení :)


A pro ty, co mi tvrdí, že indický běžec mi sežere všechno na zahradě i fotku vzcházející zeleniny, která je na záhoncích uprostřed zahrady, kde mi běžci pobíhají. A věřte nebo ne, stejně tomu bylo i vloni a předloni :) Nic mi nežerou, přestože slimáky už nemáme. Sbírají jen ty, co přilezou od sousedů a také když je pustím nahoru do sadu. Škubou si trávu, když chtějí zelené, ale třeba na salát by se asi vrhli.



4 komentáře:

  1. Já chci taky zahradu, abych zase mohla pěstovat kytky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bez kytek by to nebylo ono, ale teď půjde péče o ně do ústraní, nastoupí zeleninka :)

      Vymazat
  2. Vy máte indického běžce?Kde se dají koupit,hned bych 2kačenky brala!Nedávno jsem o nich četla:-)Krásný sluníčkový den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klidně u mě, ale spíše záleží na tom, odkud jste. Písněte mi na email zlatka.z@seznam.cz a poradím :)

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře!