čtvrtek 26. dubna 2012

Night shopping

Včera jsme s kamarádkou byly na nočním nakupování ve Vaňkovce v Brně. Já vyloženě nic nesháněla, kamarádka chtěla nějaké botky, tak jsme si řekly, že projdeme vše co stihneme a uvidíme, co si koupíme. U mě padlo cca 1000 Kč. Slevy byly v některých obchodech docela slušné, nejčastěji byla sleva 20 %, našlo se pár 15 %, 10% nebo dárek k nákupu či sleva na další nákup. Každopádně se vyplatí, pokud něco vyloženě nesháníte hned nebo jste propásli výprodej, si nakoupit při této akci. Byla i vloni v listopadu myslím.


Z botek mám docela radost. Ikdyž samozřejmě boty nutně nepotřebuji, prostě jsem je chtěla. Věděla jsem, že by se mi docela hodily nějaké letní, k šatům, ve kterých bych byla schopná ujít i nějakou delší štreku než jen z auta do obchodu a pod. A navíc jsou vážně lehoučké! Jedna botka váží 180 g. A samozřejmě kožené.

5 komentářů:

Děkuji za Vaše komentáře!