sobota 7. dubna 2012

Naše kočky

Abych jen o našich zvířátkách nepsala, ale abyste také věděli, co doma zatím všechno máme, tak je postupně popíši. A začnu kočkama, protože ty jsme si pořídili nejdříve. Fotky jsou děsivé, po domě opět pobíhají zedníci, takže jsou kočky zavřené v jedné místosti se spoustou věcí, které jsem nechtěla nechat zaprášit nebo je v "koupelně" běžně používáme.

Fleka jsem si vypiplala od koťátka ještě když jsem bydlela u matky. A když jsme se přestěhovali do vlastního podnájmu bez spolubydlících, šel za námi. I když podle jména se může zdát, že je to kocour, je to kočička, prostě jsme se tenkrát sekli. Jméno dostala podle malého černého fleku pod bradou.Už je vykastrovaná, tak chodí i ven, ale pořád se ráda vrací dovnitř.


Bubačína jsem darovala manželovi za státnice a také s námi chvilku žil v bytě. Je to ale kocour a nevykastrovaný, takže po přestěhování na dům musel ven. Říkáme mu Šéfík, protože každého kočičího vetřelce ze zahrady hned vyžene a ani psa se moc nebojí, ikdyž ten náš byl první, kterého v životě viděl. Měl by to být kříženec kurilského bobtaila, má ocas sice dlouhý, ale se zálomky a některá jeho koťátka měla ocásky krátké. A špatně se fotí, protože pořád mňaučí a chce se chovat :)


Tigerka už s námi není, kočičák ji vyhnal ze zahrady pryč :( Ale je vykastrovaná, tak pokud někde běhá, další kočičky nikde nešíří. Je to kříženec britské kočky a je z útulku. Měla být vykastrovaná už tenkrát.... Nechali jsme si od ní dvě koťata, když už nemáme jí, máme alespoň je. Je to hrozně hodná kočka, dokonce kojila i cizí kotě, co ho pes našel někde na zahradě, ačkoliv bylo třetinové než ta její vlastní.


Malá Tigerka je jedno z koťat, co jsme si nechali. Je ze všech našich holek největší a je na ní docela znát, že má v krvi britku. Bohužel. Někdy jí říkám ty moje sádloško :D Bývala hodně bojácná a vůbec se nemazlila, ale dneska už se mazlí a i si o mazlení sama řekne. Ale jen se mnou, s manželem ani cizími není moc kamarádka a raději se schová.

Šedivka je to druhé kotě, na ní je znát britka zase barvou a ocásek má kratší jako bobtail. Jejich tatínek je totiž překvapivě náš kocour, stejně jako dvou zbývajících kočiček.  Šedivka se od cizího pomazlit nenechá a skoro si i myslím, že by kousla, tedy dává raději přednost tomu se někde schovat. Ale můj je to miláček nejvěrnější a chodí se mnou i na wc.


Kulina je Flekovo první kotě. Nechali jsme si ji, protože jako malá byla chlupatá kulička no a nakonec není o moc chlupatější, než ostatní, ale je to zase manželův miláček :) Už je vykastrovaná, ale na dvůr chodí jen z donucení, nelíbí se jí, jak ji kočičák otravuje a bojí se i psa.


Tečka je z Flekova druhého, už vážně neplánovaného vrhu. Má bílou tečku na konci ocasu a tak jsem ji podle toho dala i jméno. Je to povahově celý kočičák. Ničeho se nebojí, ani psa a o mazlení si umí docela hlasitě říct a pokud to nepomůže, začne se mi před nohami válet na zemi, abych si ji všimla. Pořad se cpe ven, ale protože ještě není vykastrovaná, může jen na chvíli a pod dozorem, aby z toho nebylo náhodou nějaké nechtěné překvapení.


Na vesnici kočky musí být, ale vím že jich mám trošku moc :) ale zase nemáme ani myši ani potkany a podobnou havěť.

5 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Děkuji, jsou to moje kočičí lásky, ikdyž jsem jich tolik nikdy neplánovala :)

      Vymazat
    2. Podle mě není kočiček nikdy dost!:-D Já můžu mít v bytě jen jednoho kocourka, tak si to užívám aspoň prostřednictvím ostatních;-) Moje favoritka je Šedivka, je neobvyklá a nádherná. Přimlouvám se někdy v budoucnu za další fotky kočiček!

      Vymazat
    3. Fotky urcite budou, mala Tigerka ma kotatka, manzel me zabije, az to zjisti :( Cerna, dve zelvovinove a sediva kocicka s bilyma tapkama a cerny kocourek.... No to mam za to odkladani kastraci na nekdy, az nebude vedro, az bude vic casu a chuti, az nekdy jindy a tak :(

      Vymazat
    4. Jééé! Fotky hned!!!:-D Já ci šedivou s bílýma tlapičkama!

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře!