sobota 7. dubna 2012

Essence Marble mania oční stíny 01 Seriously Mixed Up

Konečně jsem se dostala k recenzi těchto stínů, ikdyž už je asi máte všichni dávno doma. Tahle kolekce se jim vážně povedla a je mi líto, že jsem si nevzala všechny tři odstíny. Za těch necelých 80 Kč jsem vážně mohla :(

Seriously Mixed Up jsou hnědé s malými třpytkami, zařadila bych je určitě jako teplou hnědou. Kombinace se zlatou a růžovou se mi zdá povedená, já růžovou normalně nenosím vůbec, ale tady mi nevadí. Stíny se nedrolí a mě při nanášení štetcem ani nijak nedrobí pod oko. Na ukázkové líčení jsem použila stíny, řasenku Max Factor 2000 calories, linky Catrice a samozřejmě bázi UD. Bez báze já už nenosím nic, nechci se stresovat, že se mi stíny slijí do čárek.




Fotila jsem na sluníčku, tak omluvte to mračení se. Je to normální denní líčení, vyrazila jsem tak mezi lidi.


Máznuté na prstech bez báze. A na druhé fotce je vidět rozdíl s bází a bez báze. S bází lépe vyniknout třpytky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře!