čtvrtek 5. dubna 2012

Snášková hnízda pro kachny

Od pondělí se u nás tvrdě maká. Zatím se ze dvora konečně vyvezla poslední hromada suti ze stavby, vybouraly se betony a urovnala hlína. V plánu je teď nopová fólie k základům, zahrabání a zebetonování odpadních trubek do kanalizace, vodu z okapů budeme svádět tam. No a nakonec navezení kamenné drti a příprava na zámkovou dlažbu.


Protože dnes pršelo, tak jsem si doma na hromadu nanosila všechny zbytky DTD desek co nám zbyly z podlahy z ložnice. Kusy OSB desek, co jsem dostala od manželova kolegy z práce, které zase zbyly ze stavby jemu. A kousky laminované dřevotřísky, které jsem také dostala. Takže materiál na hromadě za cenu téměř nula, hřebíčky jsme doma měli také. Díky tomu, že jsme v zimě koupili i přímočarou pilku, tak už nepotřebuji manželovo asistenci a mohla jsem se dát do výroby kachních hnízd sama. Stihla jsem zatím dvě :( 

Střechu mají jen položenou, na zadní straně bude pantíkem přidělaná k budce, abych ji mohla jednoduše odklápět a sbírat vejce. Původně jsem na ni chtěla dát ještě lepenku proti dešti, ale když je střecha z OSB desek, není to potřeba. Jedno hnízdo je nižší a širší, pro pižmovky, ale nejsem si jistá, zda to kachny pochopí :D Snad alespoň pochopí, že tam mají snášet.


Pižmovky už jsou jako rodina. Jen me mrzí ten kačerův ocas, sousedi mu zastřihli nejen obě křídla, ale i ocas :(


A běžci s husou na zahradě, už se konečně po vypálení zelená tráva.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře!