úterý 1. května 2012

Konečně je moje :)

Po měsíci čekání mám doma svoji líheň :) Jsem ráda, že mě můj manža podporuje v jednom z mých mála koníčků... Tohle nebyla zrovna malá investice, ale zase je automatická, a nebudu muset hlídat vlhkost a teplotu sama a také se nebudu bát odjet a nechat s líhní i muže samotného.


Hned jsem ji pokusně naložila vejci od běžců a jsem zvědavá na první prosvětlování, zda se kačeři pořádně snaží :)


O víkendu si dovezu ještě nějaká další vejce od husy a naložím i ta. Na ty se nejvíc těším, až budou na pekáčku. Ještě aby ty pižmovky už konečně začaly snášet, na ty se na nedělní obědy těšíme také.

Pokud byste věděli o někom, kdo shání indické běžce na slimáky, klidně mu na mě dejte kontakt... Snad alespoň něco vylíhnu :D

4 komentáře:

  1. Jůů, držím palce, at se zadaří! Ale ten závěr s nedělními obědy nebyl moc hezký :((

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Běžce bychom nesnědli, svoji vymazlenou husičku také ne, ale jinak bohužel, maso z obchodů už totiž nechceme jíst :( a pižmovky mi manža povolil pouze proto, že z mladých konečně budou kachny k jídlu. A domácí játrová paštika také nebude k zahození. Jen budu muset zaplatit někoho, kdo mi ta zvířátka zabije, protože my to nedokážeme :(

      Vymazat
  2. Zlatko, ty ale jsi holka šikovná! Jak to všechno stíháš?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vzhledem k probíhajícím stavebním pracem na domě jsem trošku omezila pracovní povinnosti :) ono se neda být se zedníky doma od 7-19h celý měsíc a pak jet večer za klienty, ale ony budou penízky zase potřeba, aby se pak dalo pokračovat

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře!