středa 29. srpna 2012

Chystáte se také na dny Marianne?

Dočetla jsem se o nich zde na blogu, přiznávám se, že letos jsem na ně úplně zapomněla. Už moc času nezbývá, probíhat budou 7.-9.9. Píší, že slevy jsou do 4200 obchodů, restaurací, kaváren a pod. No já nevím, ale přijde mi, že vloni jsem si ze slevové knížečky vybrala více. 


Já mám předvybráno, vystříháno, ale ještě uvidím, co si vlastně nakonec pořídím :) Určitě to ale budou zase nějaké boty z CCC, pár kožených tam mám na podzim vybráno, tak snad mi alespoň jedny budou sedět. Z nějakého elektra potřebuji do kuchyně mixér nebo sekáček, to ještě uvidím. Sleva na L'oréal Paris mě asi také nenechá chladnou. Podívám se do Reserved, jak jinak než asi zase na botičky. Udělám si i zásobu Rexony.

Chystáte se také a chodíte každý rok? Co máte v plánu si pořídit?

Předloni jsme vybavovali kuchyň a díky slevě na Baumatic ve dnech Marianne, jsme u dealera dostali slevu ještě větší, abychom si to vzali přes něj :) Slevovou knížečku lze tedy využít i méně obvyklými způsoby.

2 komentáře:

  1. Zlati, asi se nechystám ;) Už to nemám kam dávat, takže penízky schovám na jinou příležitost!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Ja oproti drivejsim nakupum pri dnech Marianne budu take stridma

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře!