středa 29. srpna 2012

Běžci v bílém

Jsou konečně doma. Indičtí běžci v bílé barvě. Jsou prostě nádherní! Snad ještě hezčí, než ti srnčí sedlatí. Co myslíte?


Už mám i dvě už 5ti měsíční slepičky maransek. A 13 kuřátek kříženců všech barev :)


A takhle to teď ve výběhu vypadá... Je tam maličko těsno, než se udělají výběhy a kurníčky pro slepičky. Ale stejně to většinu dne běhá všude po zahradě.





8 komentářů:

  1. Páni, to je opeřenců! :) Těším se na další fotky. Mimochodem chováš i nějakého savce nebo tak? :D

    OdpovědětVymazat
  2. Co ty máš doma na zahradě, tak já znám maximálně z obrázků Dovolila jsem si tě nanominovat na Liebster blog.:-) http://malycynik.blogspot.cz/2012/08/jsem-nejlepsi.html

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné hejno :-)
    Můj otec si nedávno běžce taky pořídil, jenže mu utekli na rybník a tak je už nějaký ten týden marně nahání :-)
    Samici má taktéž bílou, podle ní se na rybníce krásně identifikuje :-) Většinou ovšem v neodchytové vzdálenosti :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A nevis, od koho ji sehnal? :) Marne a nutne shanim jeste jednu bilou kacenku, aby mel kacer idealne alespon dve a tu jednu moc netyral....

      Vymazat
  4. Teda to je krasnej dvorecek :) A ti bili bezci jsou opravdu krasni! Super!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře!