pondělí 20. srpna 2012

Epilace a depilace

Protože jsem vyhodila tupou hlavici na holicí strojek a další jsem doma už nemohla najít, odhodlala jsem se k zoufalému kroku a vzala si manželův strojek. Přece nebudu mezi lidmi chodit zarostlá :) A musím konstatovat, že k dámským strojkům už se asi nevrátím. 

Používala jsem holicí strojek Venus a  na cesty jsem měla "jednorázové" Venus bez výměnných hlavic.

www.gillettevenus.co.uk
Manžel používá Gillette Mach 3 a tak jsem si dnes v Tescu koupila svůj vlastní. Mám z limitované edice k olympiádě a strojek a 4 náhradní hlavice mě vyšly na cca 185,-, neboť jsou teď v akci.
www.semichem.co.uk
Na nohy používám epilátor Braun Silk Epil SuperSoft, přiznám se, že už mě to vytrhávání chloupků ani moc nebolí a je to docela rychlovka. A to i přesto, že můj epilátor už má nějaký ten pátek za sebou a není to zrovna nejnovější typ.
www.service.braun.com

Na holení používám holicí pěnu od Baley a po depilaci nepoužívám nic, pupínky se mi naštěstí netvoří. Pouze pokud brzy po oholení musím někam vyrazit, tak si třísla a podpaží přepudruji dětským pudrem. Zato po epilaci pro jistotu celé nohy natřu obyčejnou Francovkou. Mohla bych sice teoreticky použít i vodu po holení, ale nechci vonět jako chlap a Francovka je vždycky doma po ruce.
www.alpa.cz
www.alpa.cz
Epilujete nebo depilujete? A používáte na holení pěnu nebo jen sprchový gel? A co po holení?









7 komentářů:

  1. Ahojky já Ti řeknu jen tolik,že co se dá beru od mého ,má bezva věci a značkové,místo alpy používám Lesanu i na hory.Chichi.Co se týká vaření když makáš a Tvůj má volno tak ať maká a vaří o 100péro!!!!!Daja

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja jsem si ted okopirovala kucharku od Petra Havlicka Hezky česky, hravě a zdravě! aneb Česká klasika ve zdravém kabátku tak muze zacit varit, ale tedy porce pro nas pro jednoho odpovida dle kucharky tak pro 3-4 lidi :D

      Vymazat
  2. Střídám to..u vytrhávání trpím, takže většinou holím žiletkou..ale budu muset začít vytrhávat, protože to alespon déle vydrží..:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To, ze to vydrzi, prevysi i bolest a po case uz to vazne nebudes ani vnimat, kdyby muj dedecek epilator nedelal takovy hluk, da se pri tom snad i divat na televizi :D

      Vymazat
  3. Já teda holím, epilaci jsem zkusila jednou a po půlce holeně jsem to vzdala - to raději rodit, ale to se fakt nedalo:-D. Jak jsme poměrně tmavý typ, tak mám chloupky docela silné a asi dobře vrostlé, ale fakt to byl horor - porod proti tomu hadra (a to jsem nerodila zrovna "za pětikorunu")

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nekdy je lepsi to nechat poprve udelat nekoho jineho, treba manzela :)

      Vymazat
    2. No mě právě epilovala mamka, sama bych nedala ani tu půlku lýtka, co jsem takhle vydržela:-D. Ale ono to stejně nemělo valnýho smyslu - ta holá místa se mi slila do rudýho fleku a dalších 14dnů jsem tam měla vyrážku a pak už zas začaly růst chloupky, takže výsledný efekt spíš k pláči než pro dobrý pocit:-)

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře!