středa 22. srpna 2012

Toužím po dalším pejskovi

Nadhodila jsem toto téma doma a s moc velkým nadšením se tento nápad nesetkal. Chtěla bych pejska na hlídání a pasení drůbeže, neboť se bojím, že až oplotíme celý sad a vypustím tam drůbež, že mi ji něco sežere, někdo ukradne nebo něco podobného. A také aby se mnou trávil pár hodin v kanceláři a doprovázel mě na procházkách. Mohli bychom pak s manželem na procházce mít na vodítku každý jednoho pejska :)

Vím, že určitě nechci pejska chlupatého, nejraději úplně krátkosrstého. Můj předvýběr padl na krátkosrstou kolii. Jak se líbí vám? Neznáte někoho, kdo tyto pejsky chová? Které zbarvení se vám zdá krásnější?

www.bohemia-balada.cz
www.bohemia-balada.cz
www.bohemia-balada.cz
www.bohemia-balada.cz
www.bohemia-balada.cz
www.bohemia-balada.cz

7 komentářů:

  1. Vůbec nevim, že existuje krátkosrstá kolie, jsem zase sto let za opicema:-D Víc se mi líbí ta s černou barvou. Ale buď ráda, celkově máš zvířátek docela dost, mě přítel nechce dovolit ani druhou kočičku:-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja nez jsem zacala vybirat, tak jsem to take nevedela... Jsem lina pejsky cesat, takze chlupace jsem vyradila a moc mi toho ani na vyber nezbylo :D

      Vymazat
  2. Líbí se mi ta černá varianta:-). A taky jsem nevěděla o krátkosrsté kolii, vypadají pěkně:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Bohužel nikoho neznám, kdo by pejsky choval. Líbí se mi obě barevné varianty. Jen aby se tvůj současný pejsek a nový přírustek snesli :).

    OdpovědětVymazat
  4. Mazlik je kamaradsky, ale pro jistotu bych si asi poridila fenku

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. K pejskovi bych určitě doporučovala pořídit fenku - z naší zkušenosti nemají až tak problém snést se dvě fenky spolu, fena se psem jsou víceméně úplně bez problémů (samozřejmě teda závisí to na povaze konkrétních psů), ale u těch dvou psích "chlapů" může být problém s teritoriem...

      Vymazat
  5. My si zitra jedem pro border kolii:) Ty kratkosrste jsou taky krasne, tak s chuti do toho! K drubezi bude urcite bezva :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře!