pátek 24. srpna 2012

Zkusíte to s Ladyboxem?

Začínám o něm číst všude kolem a po mém zklamání s Beautyboxem jsem docela na pochybách, zda do toho jít či ne. Ale jako správný maniak do toho nakonec asi půjdu. Měl by stát 259,- včetně poštovného a zaregistrovat se můžete na stránkách Ladyboxu




Měl by obsahovat jedno plné balení kosmetiky, vzorečky a pár kosmetických tipů. Tak uvidíme, jak to bude vypadat. Pokud nás něco z boxu zaujme, budeme si to moci objednat v plném balení. No, pokud to bude se slevou a bude to vycházet levněji, než kdybychom si to objednaly ze zahraničí, tak proč ne.

Objednáte si nebo ne?

5 komentářů:

  1. Asi to zkusím, jen mi přijde divné, že tam vlastně není žádné info o tom, kdo to zaštituje. No uvidíme :))

    Díky za info!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se mi zda divne take :( snad bude alespon prvni objednavka na dobirku

      Vymazat
  2. zkus ho a pak nám dej vědet!!! Budu moc ráda za info
    vacantfashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsem zvědavá..ale už jsem trošku skeptická a raději se moc netěším, pak můžu být jedině mile překvapená:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja doufam, ze za tu cenu to nebude uplny propadak nebo nejaky podfuk, kdyz neni uvedena zadna firma ani kontakt

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře!