pondělí 24. září 2012

Jak pečuji o své vlasy

Při mé současné délce max 5 cm to není moc potřeba. Ale když jsem měla vlasy delší, ať už jen o pár cm nebo do půlky zad, používala jsem v podstatě téměř to samé. Na vlasovou kosmetiku moc zaměřená nejsem. Vlasy mám vlnité, někdy až kudrnaté, jak se jim chce, ikdyž dají se pěkně vyžehlit. Mastí se mi normálně, přisuzuji to hodně i tomu, že spím na boku, ale konce mám většinou suché.

Na česání používám Tangle teezer. Občas k tomu ještě obyčejný hřeben nebo když mám vlasy hodně dlouhé hřeben s řídkými zuby.


Na mytí používám nejčastěji věci od Alverde, někdy Baleu nebo Lush. Od Lushe kondicionér Jungle, šampuky New, Soak and Float, Squeaky green, Dr. peppermint.


lush.co.uk
lush.co.uk
 Dřív jsem se barvila jen hennou, většinou tou od Lush nebo Hennecolor. Teď s krátkými vlasy jsem se vrátila k pohodlnější a rychlejší variantě a barvím se klasickými barvami, které si ale kupuji v kadeřnickém obchodě, ne v drogerii.

lush.co.uk
 Co se týče úpravy vlasů, tak ani té moc nedám :) Vlastním takovou klasiku - lak na vlasy, tužidlo, modelovací gely a krémy, objemový pudr. No a suché šampony se občas také hodí.



3 komentáře:

  1. Tak to máme podobně..používám hlavně lush a nevlastním ani tolik přípravků co ty..např. tužidlo a gely vůbec..pouze lak..:D ted jsem si koupila olejíček na konečky :) a po dvou letech jsem se nabarvila..taky barvou z kadeřnických potřeb..:)

    OdpovědětVymazat
  2. Chci se zeptat, jaké máš zkušenosti s vlasovým pudrem. Vyzkoušela jsem tři značky, ale vždycky mě z něj svědí hlava a vlasy mám u kořínků slepené a zbytek děsně zacucuchaný...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Me z nej nic nesvedi ani nemam vlasy slepene, neslepoval mi je ani ten, ktery na me pouzivala kadernice, zeptam se ji, jaka to byla znacka. Ona mi ho tedy na vlasy dala poradnou davku, ja si toho od Baley davam jen malicko

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře!