sobota 1. září 2012

První ocenění blogu :)

Dostala jsem od Mishulky z blogu Malý cynik ocenění Liebster blog, moc jí tímto děkuji a ocenění si velmi vážím.

 Pravidla ocenění jsou :

poděkovat osobě, která mi ocenění udělila
odkázat na ni zpět 
navrhnout dalších 5 blogů s méně než 200 čtenáři 
informovat tyto bloggery o nominaci na ocenění 
umístit ocenění na blog

A koho bych tedy chtěla nominovat?

Pavlu z blogu Color beam za její recenze kosmetiky a laků na nehty, no a možná trošku i za tu kočičku v profilovém obrázku :D

Andreu z rêve de vivre opět za její krásné kočičky, luxusní recepty nad kterými se sbíhají sliny a inspiraci, jak si vylepšit bydlení a zahrádku. No na její úžasné fotky se musíte minimálně podívat :)

 Zuzí nejen za kočičky, ale i za pejsky, kachničky, slepičky, ovečky, králíčky... Ale i za všechnu tu inspiraci, kterou u ní nacházím a za to, že stejně jako já se zajímá i o módu a o to, jak být krásná. A vůbec mi nevadí, že toto ocenění již dostala, chci jí ho udělit i já!

Petru z blogu Pucíkov kam chodím nakukovat na zdravé recepty a na její uličníky a samozřejmě i na koťátko....

A ještě blog Mámou stylově protože za ty poslední sušenkové recepty prostě nemůžu jinak :D 

2 komentáře:

  1. Goldie, to je milé, moc za ocenění děkuji, moc potěšilo! :-) Budu ráda, když Ti budou chutnat i moje další recepty a jiné věci, o kterých píšu ;-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře!