čtvrtek 20. září 2012

Staronový gauč

Tenhle starý gauč už v domě byl, když jsme ho koupili. Už má opravdu nejlepší roky za sebou... Ale do pokoje, který se bude používat jen občas myslím na posezení stačí. Novými věcmi se budou zařizovat spíše pokoje, které my používáme denně, takže do pokoje pro hosty nám zatím nějaká větší investice přijde zbytečná. 

Do pokoje se na podlahu dal koberec, který jsme měli jeden rok v obýváku a byla škoda ho vyhodit, když jsme si kupovali nový. Jinak i ostatní nábytek bude zatím asi taková recyklace toho, co se nehodí nikam jinam :D Jen policový systém a nová televize se tam koupí nové. No koupí, police si vyrobím, ale teď není moc čas, nechám to asi na zimu. Vymalovala jsem na bílo a jednu stěnu na zeleno. Koupila garnyže a od toho, jak jsem je přivrtávala je ten prach na koberci :D Už mám i lustr, ale není ještě přidělaný, až zase víc pokročím, něco dalšího nafotím.

Koupila jsem zelený přehoz v IKEA, polštářky na spaní na břiše, které jsem zmenšila na 50x50cm a dovyplnila molitanovou drtí, kterou mám doma do zásoby, látku a suchý zip na povlak na polštářky. Aby gauč nevypadal až tak hnusně, jako předtím, mě vyšlo cca na 1000,-. Nejdražší byla ta látka, ale chtěla jsem nějakou co se moc neušmudlá a nebude moc strakatá atp....

Předtím:



Potom:


Jak se vám změna líbí? Nemám to vyžehlené :(

7 komentářů:

  1. No určitě to vypadá o 100% lépe...ještě přemýšlím jak by se dalo pohrát s těma nožkama ale nic mě nenapadá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No premyslela jsem o tomhle http://www.ikea.com/cz/cs/catalog/products/50076318/ ze bych mu udelala sokl jako maji kuch linky, ze stejneho materialu, jako budou police na protejsi stene

      Vymazat
    2. Ten sokl je výborný nápad, jsi moc šikovná;-)

      Vymazat
  2. Teda - klobouk dolů! Jsi dobrá! Závidím manuální zručnost - já se zraním i u vaření...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škoda, že na vaření nejdou používat rukavice, já je jinak používám skoro na všechno, ikdyž na šití tedy ne, to by mi asi moc nešlo, ale bezpečnější by to určitě bylo :D

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Děkuji, jen je to škoda, že se mi to nechtělo žehlit, ale když ono se to hned stejně zmuchlá, jak se na tom začně posedávat.

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře!