neděle 16. září 2012

New in... OBI

Vzhledem k tomu, že momentálně dodělávám pokoj pro hosty a jediný obchod, kde jsem byla na nákupu kromě jídla a drogerie, je OBI. Tak dnešní new in příspěvek je o nákupu z něj. 

Věci na malování jsem nefotila, ale mám potřebu se podělit o to, že mají teď v akci barvu Malíř plus 18 Kg za 179,- a ačkoliv obvykle používám Primalex, tak za tu cenu jsem ji koupila na zkoušku. Celkově mají v akci hodně věcí na malování, takže pokud se malovat v brzké době chystáte, vyplatí se udělat si zásoby.

Další věci, které jsem nefotila jsou ředidlo, štětce, lepidlo, žárovky, mirelon.... Prostě nuda :)

Ale nafotila jsem kytičky, kterých jsem si pár koupila, ikdyž jen těch, co byly ve slevě. Jsem už líná obcházet celé květinové oddělení, stejně tam většinou nemají nic moc nového. Ale ve slevě si kupuji vcelku často. Foceno je to teď navečer s bleskem, takže kvalita fotek nic moc :(

Celá tahle hromada 10ks kytek mě stála 411,- To je skoro zadarmo :D Nejdražší byla dvouvýhonová Phalenopsis za 109,- a nejlevnější tři kaktusy po 12,-.
 

A ještě pár detailů. Myslím, že by jich byla škoda, aby skončily vyhozené někde  v kontejneru. Některé kvetou nebo kvést budou a  ne jen jednou.





4 komentáře:

  1. Krásný kytičky! :)
    O slevách na kytičky se doma snad radši zmiňovat nebudu, maminka by to tam jela vykoupit. :DD

    OdpovědětVymazat
  2. Taky v Obi jako první zamířím ke stojanu se slevama:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A nejen ve slevovém stojanu s kytkami se dá nakoupit, mají slevy i v jiných odděleních :)

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře!