neděle 9. září 2012

Pár fotek z mobilu

Čistila jsem si telefon, tak házím pár fotek v příšerné kvalitě :D

Flekáček mě přijde přivítat pokaždé, když odjíždím nebo přijíždím. Protože se rozčiluji, že si mi lehá před auto, když vyjíždím z garáže, vyřešila to tak, že si lehla na druhé auto stojící před vchodem :)


A nová modrá pižmovka, vyměnila jsem ji za jednu svoji černobílou. Snad se bude kačerovi líbit, podle mě je to fešanda.



A drvodělka fialová, nejen Borůvka na ni měla štěstí...


A ukázka, že i malá kočička si umí chytit pořádnou myš :D Bohužel bez blesku.... Ale vidět ten velikostní poměr jde i tak. Myšky si tedy v domě chytit nemohou, žádné nemáme, ale Flekáček mi je nosí na parapet, na rohožku, před dům... Tak jim je vezmu dovnitř a ony už se o ně poperou.



5 komentářů:

  1. juu ta první čííča je super, za dva týdny si taky konečně jedu pro číču :)

    OdpovědětVymazat
  2. Flekáček je šikulka! A je krásný, že tě chodí vítat;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné kočičky, taky mám kocoura :D ale myšku si asi nikdy neuloví, protože je zavřený doma, jinak by nám ho zajelo auto.

    OdpovědětVymazat
  4. Jméno Flekáček je super! A na autě vypadá geniálně - jako jeho majitel!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Flekáček se naštěstí aut docela bojí.... tedy těch cizích :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře!