pondělí 10. září 2012

Jak se starám o své nožičky :)

Přiznám se, že o ně moc nepečuji :D Jednou za čas jim dopřeji návstěvu pedikúry a jinak se starám sama vždy, když mi začínají připadat nepěkné...

Nejprve si udělám lázeň s teplou vodou, kam nasypu Rochovu sůl a naložím si do ní nožky. Stojí cca 50 Kč a pokožku dost změkčí a lépe se potom odumřelá kůže dostane z nohou pryč. Voní tak trošku po jehličí, ale pro mě je to prostě přesně ta vůně, jaká se linula z umyvadel na pedikúře, kam jsem jako malá chodila s babičkou. Nevím, zda to dnes ještě někde takhle mají, ale vedle sebe bylo několik umyvadel na nohy s židlemi obsazenými babičkami a všechny čekaly, až jim nožky změknou a dostane se na ně řada. A já potom pedikérce nakukovala pod ruce a šklebila jsem se, kolik z nohou babičce odřezává kůže :)


Potom pro ty, co mají odvahu a chtějí si urychlit práci, tak doporučuji buď skalpel nebo žiletku na odřezání ošklivějších míst. Ale chce to cit, jinak to hodně bolí a hoooodně krvácí! Pro ty bojavé nebo nešikovné jsou různá škrabátka a pemzy. Jako třeba to uprostřed na fotce dole.


Potom na řadu nastoupí peeling. Já miluji tenhle od Freemana, protože nádherně voní po eucalyptu a švěstkách. Je to 150 ml balení a vychází na 150 Kč. Je hodně krémový, takže se musí pořádně smýt, abyste potom neuklouzli ve vaně nebo ve sprše, až se na nohu postavíte. Já si rovnou dělám peeling i loktů na rukách.



Na večer si nožky namaži v levnější variantě bílou vazelínou (50 Kč za 110ml) nebo Lemony Flutterem od Lushe (285 Kč za 50ml) a obléknu ponožky. 


Jednou za čas použiji peeling i na lýtka. Obyčejný IKEA, protože mám IKEA FAMILY kartu, tak za 500ml balení dám 49 Kč a to ho pak není třeba šetřit. Nedokáži určit, jako co voní, ale je to prostě taková sprcháčová vůně i konzistence :)  Nožky někdy když mám zarostlé chloupky přejedu i takovou drsnější žínkou nebo kartáčem, co jsou nahoře na fotce.




7 komentářů:

  1. To je péče, jak má být! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak nějak podobně to také dělám..akorát jsem zapomněla na dovče svou oblíbenou pemzu :( takže teď to trošku flákám.. :) :D

    OdpovědětVymazat
  3. Super článek a krásný blog, hned tě začínám sledovat a zvu tě naoplátku k sobě :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem bojavá, takźe jenom pemzuju:-D Díky za typ, po té soli se musím někde podívat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. meli by ji mit myslim i v DM drogerii nebo v Rossmannovi..

      Vymazat
  5. Péče o nožky je moc důležitá! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No nedávno jsem na jednom školení v práci viděla paní, která měla krásné sandálky a paty popraskané a suché skoro na pozvracení :(

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře!