neděle 23. září 2012

Test formiček na muffiny

Když už je mám doma, tak jsem se je rozhodla hned vyzkoušet. Jediné, co jsem udělala předtím, než jsem do nich nalila těsto, bylo vymazání olejem. Těsto se přesto vůbec nepřilepilo a ještě teplé muffiny šly krásně vyklepnout ven. Tak teď nevím, proč někdo do těch silikonových formiček dává ještě ty papírové?




Recept jsem použila první, co jsem našla : 2 vejce, 1/2 hrnku cukru moučka (dala jsem cukr normální a trošku třtinového a medu), 1/2 hrnku oleje, 1 vanilkový cukr, 1 kypřící prášek, 2 a 1/2 hrnku polohrubé mouky, mléko dle potřeby, místo psané čokolády jsem tam dala čerstvé jahody.

Máte nějaký oblíbený recept na muffiny? Potřebovala bych nějakou inspiraci, jak ty formičky využít a pochutnat si, kachny mi zase po přestávce začaly snášet, tak bude vajec dostatek :)

4 komentáře:

  1. Dobrý recept na banánovo-čokoládové muffiny mají Dvě Verunky. Mňam!!!http://www.udvouverunek.cz/2012/04/02/recept-cokoladovo-bananove-muffiny/
    A kachní vejce (i ty kachny) ti moc závidím...(sehnala jsem jednu domácí kachnu a mám ji na mražáku...)

    OdpovědětVymazat
  2. Mňam mňam, hned bych se stavila na návštěvu :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klidne bys mohla :D prave zadelavam testo na pizzu... bude se sunkou, zampiony a mozarellou

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře!