čtvrtek 17. května 2012

I husa už sedí

Ale s kačenkami na jednom hnízdě :D na dvou starých husích vejcích. Doufám, že jim to vydrží ještě do konce měsíce, to už by se měla vylíhnout káčata a housata v líhni a chtěla bych jim je každé podstrčit, ať se o ně starají.




Pokusila jsem se natočit video, aby bylo vidět, jak se o svá zvířata starám :) Husu si hladím moc ráda, má krásně heboučké peří. Ona si vždycky potom musí upravit hnízdo, asi má pocit, že jsem jí to tam rozhrabala. A jakmile se vzdálím na 2-3 metry, vrátí se i běžkyně do hnízda. Kvalita je hrozná, ale z foťáku to lepší nebude.




7 komentářů:

  1. Moc hezké video, úplně jsem dostala chut si husu taky pohladit. A jak se nechala!

    Na závěr nejlepší, jak tam běžkyně hned naklusaly :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Celou dobu vedle mě pořvávaly, ale tyhle dvě mladé loňské jsou docela plaché oproti těm dvouletým. Jak já už se těším na káčátka :)

      Vymazat
  2. maš skvely blog:) velmi sa mi pači , vyžaruje z neho taka pohoda:)
    http://bloomingflowers-ika.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. ahoj
    pozyvam ta ku mne na giveaway
    http://mademoiselleiva.blogspot.com/2012/05/giveaway-4.html
    Iva Klepi

    OdpovědětVymazat
  4. To bych si nikdy nemyslela, že se dá husa takhle hladit, úplnej domácí mazel:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V cizine je i jako mazliky nekdy chovaji, ale davaji jim kalhotky, aby nedelaly hovinka vsude kde se projdou :)

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře!