úterý 8. května 2012

Na procházce s mazlíkem

Krásné počasí mě vyhnalo nejen konečně posekat trávu, ale vyrazit i na krátkou procházku s Goráčkem, aby si mohl označkovat sad :)


I v trávě to krásně kvete, škoda to sekat :(




Chodíme už jenom na vodítku, neboť chápu, že by někomu nemuselo být příjemné, aby ho mazlík očmuchával, než bych si toho všimla já a zavolala si ho. Navíc jsme nedávno potkali psa bez vodítka i bez pánečka a nevypadal zrovna přátelsky :( K čemu mi pak je, že můj pes poslechne, když by se na mě vrhnul cizí a mazlík by mě stejně musel bránit. Což by jako Cane corso asi udělal podvědomě.

Jak se řeší situace, když by můj pes na vodítku v obraně mě samotné zakousnul jiného agresivního psa pobíhajícího navolno? Náhubek nenosíme, sad je náš, jen není oplocený.

1 komentář:

Děkuji za Vaše komentáře!