sobota 26. května 2012

Odchovna a začátek líhnutí

Konečně mě blížící se líhnutí donutilo udělat alespoň jednu odchovnu. Bude v místnosti, kde mám líheň a půdorys má 1,25 m na 0,55 m. Tak snad prckům bude stačit, není to žádná krasavice, ale použila jsem zbytky ze stavby, kupovala jsem jenom panty a háčky na zavírání. Celou se mi ji nepodaří vyfotit, není tam dost místa :( Ale pro představu to snad stačí.



A v líhni už  začíná klubání a z vajec je slyšet pípání kačenek a občas se některé vejce i pohne, jak se uvnitř kačenka mrská :) Protože je to moje první líhnutí, obkresluji si vzduchové komůrky, abych měla lepší představu o tom,  co se ve vejcích děje a zda se to tam dál vyvíjí, nechci se spoléhat jen na prosvěcování, když v něm nejsem zrovna zběhlá.


2 komentáře:

  1. Už se něco vylíhlo?

    Kdy budou fotky kačenek??? Když už je slyšíš, tak už musí být venku, né? Já chci taky gač gač!

    OdpovědětVymazat
  2. Uz jsou venku :) ted jsem jim cistila odchovnu a vecer udelam prispevek, rostou jako z vody!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře!