středa 9. května 2012

MAC Sweet sienna

Protože se pořád bourá a následně staví, po celém domě je hrozný bordel a mě už ani nebaví uklízet, řekla jsem si, že jakmile bude příležitost, že se nějak hezky nalíčím. Ta řasenka s linkami jen aby se mě lidi nelekli už mě vážně nebaví, ale když trávím vštšinu času na stavbě, přijde mi divné se nějak víc líčit.

A neboť jsem v pátek vyrážela do banky podepsat s klienty hypotéku, přišel konečně ten den. A mě bylo najednou líto, že do banky to zase nemůže být až takový odvaz, na jaký jsem se těšila. Vytáhla jsem tedy pigment od MAC Sweet siennu (ta nikdy nezklame) a zkombinovala jsem ji s Dazzle Dustem od BarryM č. 89 Oyster grey a dalším pigmentem od MAC Quietly. Linky jsem udělala gelovými linkami také od MAC v odstínu Macroviolet, řasenka klasika MF 2000 calories.




 A omlouvám se za neučesané a nenalíčené obočí a absenci makeupu, bylo vedro a to si obličej prostě jen přepudruji. Mám také hroznou radost z toho, že jsem se konečně trošku opálila, ikdyž to tak asi moc nevypadá, ale ještě trošku bronzu a makeup vytáhnu až v zimě.

A nakoukněte k Viennettce na giveaway...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře!