neděle 13. května 2012

Odličování s vlhčenými ubrousky

Vzhledem k tomu, že se po domě kvůli stavbě neustále víří prach a mně vadí ten pocit, že ho mám nalepený na obličeji, jsem si pořídila dětské vlhčené ubrousky a v průběhu dne si jimi obličej utírám. A protože jsem tvor líný, tak když jsem se večer nejprve otřela ubrousky z největších nečistot, tak už jsem je použila i na odlíčení a nějak jsem u toho už zůstala. Potom pleť už jen dočistím pleťovu vodou, kterou až spotřebuji, se chystám vyměnit za micelární vodu. Odlíčí i řasenku (nevoděodolnou) a stíny či pigmenty na bázi. A ani v očích mě nepálí.

Už mám třetí balení ubrousků a zjistila jsem, že mezi nimi jsou docela podstatné rozdíly. A to nejen v obalu. Mám dvě krabičky, jednu modrou z Rosmanna a bílou z DM drogerie. Modrou už bych si nikdy nekoupila, špatně se otevírá. Bílá má otevírání složitější a funguje podstatně lépe.



 První ubrousky byly Pampers Sensitive, nebyly špatné a asi bych si je koupila bez přemýšlení znovu, ale neměla jsem cestu do DM a chtěla zase krabičku. Mají v sobě výtažek z aloe vera a heřmánku. Druhé byly Babydream z DM, ty už nekoupím nikdy, ani jsem je nevypotřebovala a utřu si s nimi maximálně ruce. Jsou hrubé, málo napuštěné, na obličej už vážně ne, ačkliv mají také výtažek z aloe vera i heřmánku. Poslední mám Johnson's baby extra protection a ty jsou krásně jemné, hodně napuštěné a odličování s nimi jde skoro samo. Mají výtažek z aloe vera a vrbovky. A i na pohled je mezi nimi a těmi Babydream viditelný rozdíl.


Složení jsem až tak moc nezkoumala, ale napíši ho, někdo si na něj třeba potrpí.

Pampers (pleťové mléko) : aqua, citric acid, PEG-40 hydrogenated castor oil, sodium citrate, benzyl alcohol, phenoxyethanol, xanthan gum, sodium benzoate, disodium EDTA, BIS-PEG/PGG-16/16 PEG/PGG-16/16 dimethicone, ethylhexylglycerin, pentadeca dipropylene glycol, caprilic/capric triglyceride, aloe barbadensis leaf juice, maltodextrin, bisabolol, chamomilla recutita (matricaria) flower extract, tocopherol.

Johnson's: aqua, myristyl alcohol, stearyl alcohol, propylene glycol, epilobizm angustifolium extract, aloe bartadensis gel, PEG-20 stearate, polysorbate 20, PEG-40 hydrogenated castor oil, tocopherol, citrid acid, lactic acid, tetradosium EDTA, phenoxyethanol, sodizm benzoate, parfum, CI 77289.

Babydream : aqua, propylene glycol, cocamidopropyl betaine, chamomilla recutita extraxt, aloe barbadensis gel, allantoin, phenoxyethanol, polyqaternium-6, polyaminopropyl biguanide, parfum.


Používáte na odličování také ubrousky? Dětské nebo ty určené přímo na odličování? Jakou značku?

4 komentáře:

  1. Zajímavé srovnání :) Pokud ti pro tvoji pleť vyhovují, proč ne.

    Je spousta kosmetických guru, které se s nimi také odličují, ale mě vždy vysušily obličej.

    Prostě za mě pleťové mléko a dvousložkový odličovač očí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty Johnson's nevysušují, ty používám už druhé balení.

      Kvůli vysazení antikoncepce mi před rokem naskákaly na obličeji pupínky, pořídila jsem si dvě různá mýdla a obě mi obličej vysušují tak, že je používat nemůžu vůbec, zůstala pro manžela a jeho mastnou pleť :) Já mám tu pleť celou nějakou divnou :( Zachvíli už na sobě nenajdu snad jedinou věc, se kterou budu spokojená :(

      Vymazat
  2. Co sa zlozenia vlhcenych obruskov tyka, docitala som sa, ze propylen glycol je toxicka latka a moze byt nebezpecny, nakolko sa uklada v mozgu a peceni.
    Z Wikipedie: "Některé výzkumy doporučují, aby se propylenglykol nepoužíval tam, kde je pravděpodobné vdechování aerosolu nebo jeho kontakt s očima", takze na odstranovanie make-upu to asi velmi nie je vhodne...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cetla jsi vubec cely ten clanek na wikipedii? A kde vsude se propylene glycol pouziva? Je neco jineho, pokud je soucasti nejakeho vyrobku spolu s jinymi chemikaliemi a v urcitych koncentracich, nez kdyz bych si ho samotny davala do oci. Zrovna veci pro deti se podle me testuji mnohem vice, nez jakakoliv jina kosmetika, co si na sebe patlame.

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře!