neděle 20. května 2012

Kačenkový wishlist :)

Už skoro dva roky pokujuji a pokouším se sehnat další barvy indických běžců. Nejraději bych srnčí sedlaté (fawn and white, penciled), ale líbí se mi i hnědé (chocolate) a bílé (white). U nás v ČR je to s nimi bohužel asi jako s kosmetikou, a když tu objednávám ze zahraničí, tak jsem se na ebayi koukla i po běžcích. No a prodávají se tam, ale bohužel je kvůli veterinárním předpisům ze zahraničí poslat nesmějí a ani nechtějí :( a to ani v rámci EU.

Naštěstí nový soused se už stěhuje z UK a jeho žena s dcerou tam zatím ještě jsou, než doopraví dům tady u nás a nabídl se mi, že si násadová vejce klidně můžu objednat k nim domů a on až teď pojede zase pro nějaký nábytek, tak mi je autem doveze. Což by bylo super, vloni mi totiž jeho žena nějaká vejce dovezla, ale nic mi z nich nepřežilo, proč se nikdy nedozvím. Možná se vejcím nelíbily rentgeny na letištích, možná se jim nelíbil let letadlem nebo něco v průběhu líhnutí (nelíhla jsem si sama) nebo něco po vylíhnutí nebo byli rodiče špatně krmeni, faktorů je tak moc, že mohu jen spekulovat. Snad to tedy letos konečně dopadne!

Po zahradě mi běhají bežci barvy černé (black), jedna světle šedá kačenka (lila) a pstruhově zbarvení (trout).


A teď jak vypadají ti, co po nich toužím.Obrázky jsou převzaté z www.holderreadfarm.com



Měla jsem nějaké peníze dané stranou na dovolenou, ale protože mi v Brně městská policie odtáhla auto a stálo mě to neplánované 2000 Kč, tak jsem si řekla, že raději zůstanu doma a za ušetřené peníze si koupím 6 vajec navíc :)

6 komentářů:

  1. Jéj, to mě mezí s tím autem..

    A když koupíš ta vajíčka, máš jistotu, že se z toho něco vylíhne? A to stojí hodně? jako třeba více než 100kč?

    Nemám představu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to různé podle toho jaká farma, jaká barva a jaký mají chov ale podařilo se mi vydražit na ebayi za 300-500Kč po 6ks vajec, bohužel jistota není vůbec řádná :( řekla jsem si, že než kupovat jako vloni drahá vejce a stejne z nich nic nebylo, zkusím koupit vícero levnějších z různých farem. Ono to poštovné stojí zhruba tolik, co vejce a to jen v rámci UK :(
      A samozřejmě že když už kupuji u někoho vejce běžců a má krásné i slípky o kterých jsem uvažovala, tak si koupím i od nich násadová vejce a ona se ta cena pěkně nakonec vyšplhá :D

      Vymazat
  2. Hmm, tak to je taky koníček za dost peněz, nehledě i na další vybavení co?

    To pak musí být radost, když se z toho začnou kačenky klubat, co?

    Držím ti palce, at máš jen samé šikulky a štěstí na kvalitní vajíčka!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No letošní celkové náklady, včetně dalšího plotu, líhně, nových násadových vajec, krmení atp. jsou podle manžela 50 000 Kč :( Já doufám, že přehání a je to o něco málo méně

      Vymazat
  3. Držím palce ať to dobře dopadne!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře!