pondělí 7. května 2012

První kačenka zasedla :)

A pak že běžci nesedí... Vloni mi seděly obě dvě černé a obě káčata vyseděly, letos začaly jako první mladé divoké, tmavší vypadá víc odhodlaně :) Asi jí udělám větší bedničku a nechám ji sedět, ikdyž mám líheň, časově by to teď vyšlo na stejno jako káčata z líhně, tak bych jí nějaká mohla přidat, aby se o ně postarala a já měla méně práce.


Jen si zrovna nešťastně vybrala hnízdo, které jsem nedávno postavila pro husu, protože začala také posedávat. Husa už přestala snášet a možná by i zasedla, ale kačka ji tam už nechce pustit a husa se do jiných hnízd nevejde, kachní jsou pro ni malá :(

Už jsem i prosvětlovala první vejce v líhni, ze 42 vajec jen 3 čistá. Tak uvidím, jak se budou dál vyvíjet. Nasadila jsem už i další plato s husími vejci a ještě jedno s běžci. No a líhnout se budou až se vrátíme z dovolené, už se na to těším.





Na zahradě krásně voní šeříky... Trhám do vázy a provoní celý pokoj, pozdní jaro by mohlo být celý rok!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře!