pondělí 14. května 2012

Koláč s tvarohem a meruňkami

Pekla jsem teď muži do práce 2 buchty. Míša řezy a tvarohový koláč s meruňkami. První všichni znají a druhý jsem chtěla napsat recept a vyfotit, ale bohužel jsem to nestihla :D Tak alespoň ten recept...

těsto: 180 g hery, 180 g krupicového cukru, 3 vejce, 350 g polohrubé mouky, 1 KP, 1 VC, hrnek mléka
náplň: 750 g netučného tvarohu (já dávám dva tvarohy a jednu kysanou smetanu), 3 vejce, 300 g moučkového cukru

Vejce utřeme se změklou herou, cukrem a VC do pěny, poté přidáme mléko a mouku s KP. Těsto rozetřeme na hlubší plech a potřeme náplní a poklademe ovocem. Navrch se dá dát i drobenka, ale já ji nedávám.

Recept mám z knihy Velká česká kuchařka.

4 komentáře:

  1. Asi se k vám stavím na návštěvu! A příště klidně s fotečkou, at máme nad čím slintat :)

    OdpovědětVymazat
  2. Musím to ale stačit vyfotit, než se to sní :)

    OdpovědětVymazat
  3. Koukám fotka stále nikde! :) Takže jsi to nestihla? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tenkrát ne, ale teď jsou meruňky čerstvé, tak až ho budu péct znova, fotku doplním

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře!